Äntligen Helg :)

Ja då var det äntligen fredag och helg alltid härligt och mysigt med helg tycker jag =)

Har suttit idag och laddat över lite bilder till datorn från våran nya kamera som ja köpte just innan liam föddes och kollade på lite bilder som man fotograferat på den gravida magen när man väntade liam och tänkte shit var man så stoor helt otroligt inte konstigt man tyckte de va tungt o svårt o böja sig och göra vissa saker när denna mage var i vägen.. =)

Idag har jag faktiskt i övrigt inte gjort så mycket har spenderat mkt tid med pojkarna mina och tagit det lungt medans fredde och min kompis kille niklas har  hjälpt till och börjat lägga golv i huset vårat äntligen börjar de hända nå de har varit så mkt problem o tjorv och mkt för arbete o göra där inne så de känns helt skönt när de börjar hända nå. Det blir jätte fint de golv vi köpte, vi ska ha mörkt golv köpte på byggmax Afrikansk valnöt heter de golv vi tog blir jätte läckert verkligen o fräscht med nytt golv :) Vart bjuden på middag idag hos mormor de blev korvsoppa o mjuksmörgås mkt gott, men imorn blir de kött, älg file blir de har marinerat färdigt för imorn så de ska bli mumsigt de :) ikväll blir de väl och se lite tv och äta nå gott till tugg till de alltid gott och ha nå när de är helg och man sitter framför tv:n =)

Måste även nämna att idag har ja änligen fått mina Fotokalendrar och julkort som jag beställt från önskefoto och blev jätte fina både kalendrarna och julkorten mycket nöjd ska skicka iväg julkorten nu snart då och kalendrarna ska jag ge i julklapp åt några har beställt 5st så ska ja till min mamma o pappa och sen åt freddes mamma o pappa o sen åt min mormor o morfar och sen åt min kompis karro o hennes kille niklas  och sen åt freddes biologiska pappa som bor i sundsvall så de blir nog en bra o kul julklapp som dom alla kommer gilla gav nämligen förra året till mamma och dom så och dom blev jätte glada så , klart man blir de när man får ha och se sina älskade barnbarn på vägen hela året.Varierade i kalendern och tog varannan kort på Elias och Liam i månaderna och hade 2 gruppbilder på Elias och Liam med oxå bland dom =)

Måste snart oxå gå och handla lite andra julklappar börjar få lite panik nu när de närmar sig jul inte långt kvar nu*wiiiieee* så kul! :)

Nu får de vara färdigt babblat för ikväll ;) ska bara lägga in bilder på syskonen och sen en bild på magen där lilla Liam bodde i ett tag innan han kom hit till oss i familjen ;)

Syskonen myser på i sängen våran ;)
                                 Syskonen myser så sött i sängen våran ;)




Liam ligger i stor magen:)
                                        Tjock magen som lilla Liam låg i ;)



Kommentarer
Postat av: Aina

Gud så lika killarna är varandra:-)lika snygga;)



Och herregud vilken enorm mage, man kunde ju tro att det låg en 6 kilos bebis därinne:)

2008-12-05 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0