IKEA ;)

Ja dagen började idag med att stiga upp och göra sig klar för att åka till ikea o shoppa lite mer saker, men då blev de lite senare än vad vi trodde för dels hade mamma min en läkar tid kl halv elva så det blev och invänta det och inte nog med det så ringer mormor min och säger att morfar min är jätte dålig o måste nog in med han och morsan kommer sedan hem för att skjutsa in dom till sunderby sjukhus och inte kort där efter så ringer min moster som skulle följa med till ikea med mig och mamma och säger att hon också är på sjukhuset hon har skjutsat in min kusin som har misstänkt blindtarmen att behöva ta bort så innan dom kommit därifrån så blev kl efter 13 tiden innan vi åkte, trodde aldrig de skulle bli nå ikea, men som tur var vart de det så jag kunde fyna mina grejjer ja ville till huset vårat.. ;).
 
Det jag fyndade idag var en bokhylla, hatthyllaskåp, diskställ, bestick, massa olika lampor och skärmar och 2st olika byråer och kunna ha sina egna kläder i när vi snart flyttar efter jul till vårat eget hus.. :)*längtar* och freddan och elias var i huset och fortsatte med ikea köket och sätta upp luckor och sånt när vi var iväg så dom har gjort det så bra och fint där hemma :)
Liam han var så snäll så på ikea han bara sov o åt för det mesta så det kändes jätte bra när man har med sig små bebisar att allt fungerar bra och inte en massa skrik o gråt när man far iväg så långt, han är verkligen en jätte snäll o lugn o go lite pojke ;)

Sedan efter de att vi kommit hem så kom min kompis karro förbi och hennes kille niklas för att byta julklappar med oss, vi gör det varje år så ,och så får barnen också lite julklappar så de blev o umgås o träffas ikväll o även visa dom i huset med allt i köket som vi hunnit med och så och dom tycker som en själv att de blir hur snyggt som helst.. *ler* ;) Tyvärr så flyttar min älskade bästis karro och hennes kille till karlstad där hennes kille kommer ifrån till våren i april  efter de att hon gått klart här de hon läst på universitetet till förskolelärare, känns ganska trist att hon ska flytta snart när man har hängt ihop sen små barns åldern så men förstår henne samtidigt när hon har sin kille därifrån o han trivs där o så!.

Och nu ska jag nog gå och lägga mig brevid lill älsklingen Liam i sängen så man får lite sömn =)
Godnatt Godnatt! zzzzzzzzz.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0