Efterlängtad inpuls grej;)

Japp dagen började efter att Elias farit till dagis med att jag fick ännu en inpuls grej som jag brukar få för mig att göra ofta tyvärr...haha ;) men detta var en efter längtad inpuls grej så detta var ett nöjd inpuls grej:). Min inpuls efterlängtade inplus grej bestod att jag och älsklingen och Liam drog in till stan till solgården för att göra hål i läppen som jag tidigare haft men tyvärr växte det igen efter ja var tvungen att ta bort det när jag skulle operera bort gallan min så har länge velat göra en ny men inte blivit av förän nu och vart mkt nöjd med hålet har de exakt på samma gamla ställe;).

Så efter det blev det att fara och handla lite mat men även lite ny make up också en ny mascara och en ny fundation blev det som hade tagit slut så det var dags för att inhandla nytt då;). Sen så kom en av mina syster med hennes två barn förbi mamma och dom nu och hälsade på där nu efter farmor gått bort så så vi bor ju granne med mamma så jag och Liam och Elias gick in så Elias fick leka med kusinen sin Thea och moster Lena och andra kusinen Emelie fick träffa och hålla lilla Liam;) och surra lite allmänt så och dom skulle även komma förbi oss imorn alla och se hur det ser ut nu i vårat hus sen dom flyttade dom har ju inte varit och sett hur det ser ut än så det blir trevligt det:).

Sedan blev det bara att laga lite mat innan det blev och fara och hälsa på dom andra kusinerna elias och Liams nämligen Wilma och Wille. Elias tyckte det var så kul och få träffa wilma för de var ett tag sen vi träffades allihopa, och Liam och wille fick träffa och små surra med varandra o så. Wille hade verkligen växt var rätt mkt tyngre än liam tycker Liam känns så stor nu men lilla wille kändes då större så söta och knubbiga små ben han hade hela han var så go och rund så Maria och johannes har fått en så söt son så och wilma en söt lillebror:).

Tiden går ju så fort så när man träffas och umgås så det var sedan bara dags och bege sig hem och börja lägga dom små barnen så och göra sig själv klar för att ta en myskväll framför soffan nu när det är så kallt ute så , ska dessutom och klippa mig imorn halv tolv i stan så måste ju vara pigg då så är lite kluven hur jag ska klippa mig om de blir det vanliga eller om ja ska klippa lite lugg men är lite för feg för det så tror de blir den vanliga flikiga frisyren med lite flikig lugg åt sidan så men vi får se efter morgon dagen! :) ska även förbi sävast och hälsa på Aina , Saga och max imorn efter klippningen, är alltid trevligt och hälsa på och umgås lite ju:).

Nåja ska gå och spendera lite av kvällen som är kvar med karln min framför tv:n!
Hejj svejs!

Nya hålet i läppen min;)
        Min nya hål i läppen;)

Min nya piercing;)
                         Min nya Piercing i läppen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0