Första tanken shit vad snö!

Vaknade imorse kring efter sjutiden då liam vaknade och var hungrig och och tänkte gå upp och vispa ihop lite ersättningde, och det är ju då börjat ljusna ute och jag kollade ut och det första min tanke var  när jag kollade ut genom fönstret shit så mkt snö som kommit från inatt och imorse helt otroligt trodde inte att de var sant att de kan komma så här mkt snö så här sent och ändå snö:ade och blåste ju på rejält så de snön drev ju omkring ju och blev stora högar ju utanför på gården o överallt kommer ju bli insnöade eller nått..haha!;)

Sedan så har dagen bara flytit på har städat undan och packat upp alla Liam's dop presenter och sånt så de kommit på plats, det är ju så svårt och veta vart man ska stoppa allt när han inte har nått eget rum eller sånt än...hehe;). Sedan så bestämde jag mig för att renbädda i sängen våran vilket var mkt skönt de var på tiden tyckte jag!.
Vart sedan och handla hem lite mat hade lite dåligt här hemma men köpte även mer blöjor och ersättning åt liam för de var nästan slut av bägge delarna så de är skönt och så bra med dom här NAN 2 de är så mkt i förpackningarna nu och den håller typ dubbelt så länge än den förra men antar att han håller sig längre mätt på denna än den förra när de är från 4mån så är de väl lite kraftigare så än från födseln:). Har även köpt hem lite mild havregryns gröt som jag nu imorn ska börja med imorn för vi ska ju börja med de som smakportion åt honom så ska bli intressant och se vad han tycker om det då;).

Annars idag har de väl inte hänt så mkt hela familjen var till min storebrorsa johan och såg lite luleå hockey men de var en kass match förlorade tyvärr med 5-0 så de var inge vidare och se, men brorsan hade bakat hemma gjorda semlor som han bjöd på till kaffe vilket var jätte gott var jätte goda tycker de är mkt godare med hemma gjorda bullarna man gör hemma är mkt godare än från dom man köper i affärn tycker jag! :).
Sen nu har jag nyss gjort klar mina små älsklingar klar för sängen så dom sover nu så sött så! :)

Morsan min ringde även nyss trodde hon skojade när hon ringde för hon frågade mig om ja skulle vara uppe länge, jag tänkte jo vadå de brukar ja ju ändå vara men svarade ja och hon frågade jaha vad bra har du lust och följa med till stan på nån bokrea som skulle vara i smedjan kl 00.00 började de trodde hon skojjade trodde ej de fanns sån bokrea som var så sent som då men tydligen är det en gång om året dom har nått sånt så, så de blir att följa med henne och kolla kan ändå vara lite kul och eljest och göra de och kolla om de är nå man hittar på rea:n tänkte även kolla om dom har nån mitt första år bok på rea åt Liam har inte köpt nån åt han och har tänkt köpa en för ja har ju en åt Elias så vore skoj och ha en åt Liam oxå och göra och skriva lite i, så de blir en sen natt med andra ord men nå vet ja det blir bra o kul.. ;).
Och imorn blir det ingen unga mamma:or att åka på utan blir att åka till kärskolan min på ninas för en kort träff att prata med en körskolelärare där om hur ja ska eller vill lägga upp det hela och sånna saker så de ska bli intressant måste ligga i med hårdhandskarna nu med körkortet tycker jag!!;).

Nej nu ska jag gå och äta nå kvällsfika med älsklingen min som har gjort jätte goda ciabatta frallor liknande som man gör i ugn i 7-9 min jätte goda med lite ost på sen dom kommit från ugn och nå gott Te till hur gott som helst är köpta på coop i en färdig förpackning med en massa bröd i dom kan ja rekomendera starkt hur goda som helst frasiga o goda och äta direkt efter dom kommit från ugnen*mums*!! ;)

Godnatt Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0