Nu får det vara nog!

Usch nu får det vara nog med detta hemska kalla vädret är så himla less på denna kalla vinter nu får detta bara och längta till den fina våren och inte på tal om sommaren får verkligen hoppas man får en härlig och varm och bra sommar i år nu när man är hemma med Liam och Elias som blir hemma över sommaren ;). Nu när det är så kallt och hemskt så vill man ju knappt gå ut även om man kan ju klä på sig varmare ju men är ju hur hemskt och varmt  och svettigt med så mkt kläder på sig när man ska motionera=/.

Nu idag har man inte åtstadkommit med mkt har hunnit dammtorka undan lite här hemma för det var verkligen så dammigt huvva det är hemskt när solen lyser in och man ser allt damm.. =/. Annars nu idag så ska jag fara och beställa på gammelstads konditori Smörgåstårtor och tårta till Liams dop måste ju göras nu eftersom dopet är på lördag;). Måste även försöka hitta en present till syrran min som fyller år 28år vet inte vad man ska köpa hon har ju det mesta så nån som har nån ide så kom med förslag?;) hehe
 
Elias och Fredde är med brorsorna mina och hjälper mamma min och flytta saker från farmors boende så det blir tömt är ju andra som står på kö till boende där säkert som vill ha plats så lika bra att få de gjort är inte så hemskt mkt saker ändå så! Liam han ligger och sover i sängen sin så det är just nu lugnt på fronten blir nästan lite rastlös...
Men ska nog när han vaknar pina mig och gå en promenad iaf måste ju komma igång det händer ju inget av sig själv direkt om man inte rör sig..haha ;)

Ja nu håller han på vakna hör jag så nu blir det och gå ut och motionera i kylan.. huvva nä men man blir ju iaf varm av att gå rätt fort så det är ju tur det:)

Hej så läänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0