Ny städat och fräscht;)

Japp tänkte bara dimpa ner ett inlägg och skryta över mig själv som tagit tag i och nämligen städat hela huset rubbet dels plockat undan saker och ting på ställen där jag ej vet vart ja ska lägga alla grejjer och sen blev de och damsuga och skura alla golv och toalett har även hunnit dammtorka och torkat av alla köksskåpar och torkat av ugn och micro och kylskåp  och fönsterbrädor o.s.v kan rabbla upp hur mkt som hels men de orkar jag inte..haha ;),
Så jag har verkligen varit på pigg idag och hunnit med den hel del på kort tid men mesta dels fick man ju oxå gjort tack vare att liam sov efter sin morgon gröt efter 9 tiden, han verkar så nöjd och mätt efter gröten så skönt för han o få sova länge;). Elias har även varit ute och lekt i detta fina soliga väder så därför har man ju oxå fått gjort lite saker men mest är de så skönt för Elias att få kunna vara ute och roa sig själv på denna stora gård;). Är så skönt när de är ny städat luktar så gott och känns så fräscht i luften och så. är glad att jag tog tag i detta att städa allt oxå för att de behövdes verkligen och har dragit för att göra det men som sagt stolt och nöjd över att ha gjort bort det! :).

Skulle själv även vilja gå ut egentligen i detta väder men men har en del saker nu och fixa måste även tyvärr fara och handla nå middag vad de nu blir att hitta på till idag återstår att se:).
Annars idag blir de inte mkt  som vi planerat men blir kanske senare fara och se på tv när Luleå Hockey spelar i brorsans lägenhet för han är nämligen där i timrå på plats han åkte med luleå hockey fansen som han är medlem i: så dom har åkt buss dit:).

Nu har Liam vaknat så bäst och hämta honom och göra lite mat åt honom:).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0