Så gott som frisk;)

Så skönt är det att vakna dagen med att knappt ha någon hosta eller snuva mera bättre kan de inte bli  så började dagen min idag;). sedan så blev det att fara iväg och handla hade typ inget mat eller så hemma så det var dags att fara o handla och fylla det igen är ju inte billigt med mat men vad ska man göra när man behöver mat i magen?;) och ville egentligen inte fara och handla för jag märkte igår att Liam hade feber men sen var den borta på morgonen gav han panodil igår kväll och så men jobbigt och fara iväg när dom är sjuka ju men han har iaf inte fått tillbaka nå feber så vet ej vad det berodde på varför han fick det igår!?

Sedan efter handlingen blev det fort att fara på h&m och lindex för att kolla om ja hittade nått att ha på mig till dopet men hittade absolute inget säger bara fy usch så fula kläder dom båda hade herregud inte alls nå i min smak förstår inte hur dom tänker och gör kläderna nu förtiden inte alls nå snygga inge stil alls bara en massa slappa långa tunikor aktigt som man har ett smalt band runt man kan knyta om man vill eller vad man ska kalla det som inte alls sitter efter kroppen utan bara fladder och så huvva så hemskt och inte nå fina färger eller mönster så nej det blev då inget inhandling där ifrån utan det blir och låna kläder från min bästis karolina hon har bra smak så det blir nog bra ska dit och kolla hennes garderob om vad som kan passa mig till dopet;).

sen efter det var det inte mkt vara bara att ställa sig och laga nå mat för karro skulle sedan komma på em och färga håret mitt för ja köpte hårfärg när ja var och handlade blev mörkbrun färg som tidigare och det vart jätte fint så är hur nöjd som helst;). sen efter det så blev det att ta tag i och göra bort dagens promenad så det blev först vid 19 tiden och gå blev en liten kortare sväng idag när de blev och färga håret och så så det blev en promenad på 45min men bättre och gå än inte alls så men det var skönt iaf och tar stor rundan min imorn;).

Har annars ikväll försökt fixa här på bloggen min gått hyfsat men en sak ja inte fattar som inte funkar är att de inte blir nån bakgrundsbild eller nå som ja försökt lägga in på ungarna som ska synas en bit på framsidan men det blir ingen fast jag och brorsan försökt göra som de står men blir ingen fattar inte vad jag gör för fel nån som vet hur man gör får gärna hjälpa till och säga vad man kan ha gjort för fel???

Nej det får bli en lite kortare och snabbare uppdatering av dagen idag så tog så mkt tid med bloggsidan som inte blev riktigt som ja ville när bilden inte kom fram och syns blev så negativ då...*suck* =/

Godnatt på er alla!! ;)

Jag själv på väg ut och motionera;)
    Jag själv på väg ut för dagens motion;) haha

Kommentarer
Postat av: Aina

Det går inte att ha en header (bild överst) med alla stilmallar. Men med fashion stilmallen går det. Det måste helt enkelt finnas en header på den för att man ska kunna lägga in en egen.

2009-02-05 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0