Glömde en sak ;) hehe

Ja glömde ju näma oxå att vi har skaffat oss en katt också för Elias har länge tjatat om att vilja ha en kissekatt också. Vi fick ta över den eftersom de var genom lillebrorsans tjejs kompis som vi fick ta över den efter. Vi fick de för att hon tyckte att den hade så mkt energi och hon bodde i en lägenhet bara och tyckte de vore bättre att katten fick komma till ett bättre ställe där den kan få springa o leka ut av sig mer och här är de perfekt stort hus med stor tomt ute så ... ;)

ska lägga in en bild på lill spectra så hette hon men vi funderar på ett annat namn så vi får se vad de blir ;) hon är 4månader gammal oxå :) En härlig och social katt med mkt spring och fart i bena ;) hehe

Katten Spectra ;)
      Lill Spectra ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

å vilken söt kisse!!! :)

Ja dagrna går sakta ibland, är ensam hemma varannan vecka, för min sambo jobbar borta.. å då är det långsamt. vi har köpte ett radhus på björksgatan. Flyttade ganska nyligt till luleå, så jag har inte hunnit lära känna så många här än, å ännu mindre nu när man är mammaledig :( men jag ska försöka ta mig på babysim lr nånting annat, för att surra av mig lite med några andra mammor :)

2009-01-19 @ 15:28:08
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Lollo

ok, vad är växthuset för nåt då? vart ligger det någonstans? Brukar inte heller vilja gå själv på sånt som mammaträffar när man inte känner nån där.. men gör man aldrig det så lär man ju inte lära känna nån heller :)

ja mina dagar brukar se ut ungefär så här, här får du en detaljerad bild på hur min dag kan se ut :)Nelly brukar vakna vi 9 tiden, då stiger vi upp, och gör morgonrutinen. Sen leker vi en stund i babygymmet om hon är på det humöret. sen brukar vi ta en promenad, hon sommnar oftas då, å då får jag tid för lite hemmasysslor. sen brukar vi åka å handla mat, laga middag, och sen mysa i soffan. några dagar i veckan åxå träffar jag mina få vänner som jag har, fikar lr går på stan :)



Vad brukar du pyssla med??

2009-01-19 @ 20:53:27
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0