Nytt år och ny månad ;)

jaha då var det både nytt år och ny månad ;) härligt gud så tiden går fort verkligen tycker förra året har verkligen bara rusat förbi, tycker även att det har gått mkt fortare denna gång när man är mamma ledig än förra gången vet inte  varför kanske för att man redan har ett barn sen tidigare och att de är nu mkt kring renoveringen i huset och så och man har så mkt annat och göra än när man är förälder och så hur som helst så njuter jag riktigt av att vara hemma med älsklingarna mina :)

Dessutom så har jag och min älskade sambo fredrik varit tillsammans och förlovade i 4år herregud är de så länge tyckte de kändes nyss men allt har verkligen gått fort för kommer ihåg vi förlovade oss nyårsafton 2004 vi hade bara varit tillsammans i ca 5månader när vi fick reda på att jag var gravid och skulle blir föräldrar för första gången var så spännande och såg verkligen fram emot det båda två och vi båda visste att vi är gjorda för varandra att det skulle bara vara jag och han och ingen annan för det var verkligen kärlek vid första överkastet när vi träffades ;)

annars idag har dagen bestått av att man packat upp lådor och lagt färdigt golvet i vardagsrummet så nu är det som färdigt så imorn blir det premiär och flytta in och sova över första natten så härligt o spännande ser verkligen fram emot och få eget igen har funkat bra här oh bott här tillfälligt hos mina föräldrar tills vi fått klart där ute i huset med renoveringen och så,  men ändå skönt och ha eget och så, har varit sån röra med vart man haft alla grejjer ner packade och så under tiden så ser fram emot och få ordning på saker o ting igen ;) haha


ser även fram emot och få lagat mat och baka en hel del nu när man har nytt och fint och fräscht kök. :) och känns skönt och ha gjort bort allt man ska göra på en gång med renoveringen och ha målat huset i somras och så och slippa börja sedan för nu sen kan man bara koppla ut av och inget behöva göra typ:) nu kommer man nog inte göra annat än att vara mest hemma när man fått så fint som man vill ha det*ler* ;) hehe

Resten av sista kvällen här hos mamma och dom i huset så blir väl och ta en skön bastukväll och se lite tv och mysa med älsklingen o njuta av hur fint vi fått det där i huset och se fram emot ett nytt härligt år tillsammans hela familjen i huset;)

ska nu gå o slå igång bastun tror jag så nu får det vara färdigt skrivet för ikväll och idag, hejsvejs! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0