Helgen och sådant :)

Ja i helgen har det varit ovanligt mkt så har inte hunnit uppdatera nått här på bloggen.. ;)
I helgen, lördag så höll vi på att städa och fixa här hemma sedan på eftermiddag så fick vi besök av freddans polare jocke och hans tjej madeleine och deras dotter Ellen som är 8månader  som inte varit till oss sen vi flyttat så det var riktigt trevligt att dom kom och hälsade på blir ju tyvärr inte så ofta att man har tid och hälsa på varandra när man har barn och så kommer alltid nått i vägen eller att man har fullt upp.. :).
 fick även veta av dom att dom ska ha barn igen i juli så det var ju kul att dom ska ha det får säga grattis åt dom ;). Sen så efter dom åkt så var det nytt besök igen för då kom min bästis karolina och hennes kille för vi skulle se film ihop en skräckfilm och den var rätt hyfsat lite otäck i vissa scener och dom var här rätt länge tror klockan var efter tolv när dom gick hem, men det är bara trevligt man har ju oxå så mkt och prata om och så så tiden går ju så fort ju..hehe ;).

Sen söndag så var vi och promenerade och så byggde lite pussel med elias som han fick i julklapp måste ju spendera lite tid åt honom oxå men det var verkligen jätte kul och bygga pussel brukar inte annars göra de men de kanske blir mer o mer ;), Men sen så blev de inte så mkt föränn eftermiddagen för då åkte vi förbi ena systern min som byggt nytt hus här i sunderbyn så fint  och mysigt har dom verkligen och elias var glad och få leka med kusinen thea som är jämn gammal som elias så. :) sen så blev de att kolla film  med brorsan och hans tjej efter det blev rätt sent där oxå för tiden går ju verkligen så fort så.

Sen idag måndag så blev det att fara och hälsa på Aina, saga och lilla max, vilket var hur trevligt som helst alltid kul att umgås med andra som är hemma oxå med sina barn och så och tycker Aina är jätte trevlig tjej som är så lätt och prata och umgås med :).  Aina med familj hade verkligen jätte fint där hemma och roligt för elias och träffa saga o få leka han var så nöjd efteråt han kommit hem och var noga med att säga åt mig att " mamma visst får saga komma till mig en annan dag och komma och leka med mig och se mitt rum" så gullig så:).

Sen efter vi kom hem blev det och göra middag och sen direkt iväg och handla för vi hade inte mkt hemma tyvärr, och då så klart som jag alltid gör så vill jag alltid gå och titta på en massa saker på affärerna, kan sällan bara gå o handla de ja ska utan ska gå o titta på annat också vilket min sambo inte alltid tycker är så roligt jämt men är väl inte ensammen om de kanske eller?;) haha så klart så hittade jag som vanligt nå annat än vad ja bara skulle ha oxå hittade dessutom 2 nya flaskor åt liam som han kan äta sin NAN ersättning ifrån var verkligen super bra har testat den var en MAM ultivent ska vara bra dels mot att dom ska inte svälja så mkt luft och sånt vilket kan ge mkt magnip och sånna besvär vilket han haft. och han åt hur bra som helst ur den utan att tjorva eller nå det var väldigt praktisk o så i övrigt med en massa saker som den var bra och praktisk för :). sen så köpte ja bitringar åt honom så han slipper bita i sina fingrar hela tiden..hehe ;) sen blev det oxå en välling burk med lock o så som kan vara praktisk o ha när man åker iväg nånstans och måste ha med sig mat och så .

Sen ikväll har de bara blivit att man varit över till mamma och dom och hälsat på en sväng och umgåtts här hemma med familjen och så rätt skönt:). nej nu ska jag gå och äta nå kvällsfika så ja kan sova sen!! :)

Godnatt på er alla för idag!
 Elias pussel ;)
  två pussel som jag och elias la tillsammans ;)

Elias och liam ;)
   Elias och Liam tillsammans;)

Liam ;)
     Liam så söt i nya kläderna sittandes i soffan ;)

Liam i banstolen sovandes ;)
    Liam så söt ligger och sover i bilbarnstolen ;)

Saker ja köpte ;)
    Praktiskta saker som ja hittade och köpte åt Liam ;)

Kommentarer
Postat av: Aina

tack för dom fina orden:) vi tycker om erat sällskap också:)

2009-01-27 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0