Äntligen lite mer ordnat;)

Ja nu har man äntligen fått det gjort idag har nämligen bokat nu bröllopsviten övernattningen vi har tänkt göra och boka för ett bra tag sen men bättre sent än aldrig om man säger så..haha ;). Nej men de blev att boka på Nordkalottens hotell som jag tidigare skrivit och känns toppen de verkade vara rätt mysigt där vad jag har fått höra & har systrar som gift sig som också bokat där & var rätt bra pris så det blir nog bra o mysigt det den dagen natten man checkar in;).

Har även idag ringt och hört mig för efter att ha fått tips både från syster min & en annan här stina som bloggar som jag brukar följa och läsa hennes blogg som tipsa också till att höra på tvättbaren i stan som utför strykning/pressning av brudklänningar så ringde dit och hörde mig för och mycket riktigt så gjorde dom det och var inte speciellt dyrt heller men de kosta typ mellan 150-200kr typ så de var ju riktigt billigt o bra så man får den strykt o fin iordning inför den stora dagen oj oj vad man längtar och de börjar verkligen närma sig med stora steg för varje vecka/dag..hehe ;).

Annars idag har vi bara varit förbi lillebror min och hälsat på och fikat såklart eftersom dom hade bakat en hel del nyss så var riktigt gott:). Snart så blir det att få besök av barnens kusiner Wilma & Wille som ska komma och fira Elias då han fyllde år igår och inte kunde komma igår så blir nog roligt för Elias att få busa och leka och få lite uppvaktning idag också:).

Liam har även idag äntligen vilja gå smått omkring med sina skor ute han har ju inte alls velat gå ute med dom bara satt sig hela tiden men är ju lite svårare o gå i vinterskor & knöligt ute så inte så konstigt mycket lättare och bara gå inne utan nå ju är ju hur lätt som helst ju, men idag så sa fröknarna att han lekt med nån traktor o små knatat på med stor skona hans så gått de går så är ju skönt o roligt att han börjat vilja ta för sig ute också på dagis och leker på med dom andra barnen är ju roligare när dom väl är som ute på förmiddagarna ju;).

Ska även till veckan eventuellt på måndag kväll fara till syster och göra en prov bröllopsfrisyr jag ska ha på våran dag så vi och syrran vet hur jag ska ha den och hon testat och vet hur hon ska göra den i god tid innan hon ska göra den på den stora dagen ju;).

Nej nu ska vi gå o göra lite iordning inför främmandet som kommer snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0