Grymt sugen på dricka & utgång;)

Ja nu måste jag verkligen ta tag i det hela med det jag velat göra nu läänge nämligen att dra ihop några vänner eller så och träffas o dricka och umgås och så och sen eventuellt utgång eller nått sånt vore hemskt roligt och trevligt o få unna sig och göra nå annat än den vardagliga man annars gör ju det måste man få unna sig nångång ju som förälder och inget man ska känna nå skuld för för det är nått man verkligen man behöver som förälder ju och nu är de grymt längesen jag gjorde nått trevligt ihop med vänner eller sådant så det är väl på tiden nu med andra ord;).

Måste i alla fall vänta till man får nå nya pengar och så i vilket fall men nått här inom kort ska man väl ha planerat in tycker jag ;).


Kommentarer
Postat av: Åsa Larsson

Men ni kan väl komma hit på valborg båda två.. om ni hittar nån barnvakt dvs.. : ) Fest hos oss då : )

2010-04-11 @ 00:10:10
Postat av: Mig själv;)

Självklart Åsa kan vi göra de hörde freddan nämne nått om det ang valborg att han pratat med båda Magnus:orna om de så de låter mycket trevligt ju och självklart så fixar vi barnvakt till dess hoppas de går fort dom veckorna tills dit riktigt sugen nu på dricka o umgås o roa sig nu antar för att de var ett bra tag sen.. haha;)

2010-04-11 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0