Många känslor nu & mycket man vill.. vår på G?;)

Haha ja är det våren som är på gång eller vad tycker min hjärna får arbeta hårt nu mycket viljor o känslor just nu positiva bara dock så kanske är ett vårtecken kanske? ;P haha.

Nej men jag är så himla sugen på att börja ta och sätta igång med träningen min promenader & lite gym träning som min vän carro erbjöd sig att ja får följa med med henne på Sjukhuset o träna med henne o göra lite sällskap och vore riktigt skönt de o komma iform nu för nu tycker jag redan av ingenting o sen efter operationen att magen börjar iaf bli till det bättre så är mer motiverad till 100 % och vore ju inte dumt o komma i form nu till bröllopet till den den stora dagen är ju inte länge kvar så fort står man där ju;) hehe.

Men har funderat o ska nog även börja med dieten igen o såg på en svenskkosttillskott så hade dom bra erbjudanden som aina rekommendera där dom hade goda måltisdersättningar o så hade dom nån shaker & 2 burkar med sånt pulver man blandar o dricker o nå fettförbrännande kapslar som ska hjälpa till allt för 600kr så var ju riktigt bra pris o nog bra att komma igång med så tror jag ska ikväll göra slag i saken o beställa så man kan komma igång nu inom kort & ska även försöka få med mig min blivande man på det hela han skulle också behöva komma i form till bröllopet o de har han själv sagt så får se om ja lyckas få med han på de hela vore trevligt o roligt med lite sällskap & man är två;).

Har även fått sug efter att göra någon ny och fiin mindre tatuering men vet inte vad ritkigt utan vet bara att ja skulle vilja göra nå mindre söt finare tatuering typ baki skuldran eller nå sånt vore inte helt fel men får fundera vidare också i så fall på vad, det är väl som dom säger att de stämmer med att har man väl på börjat o tattuera in en vill man nog ha fler är nog ett litet gift de där..hehe ;).

I övrigt har dagen varit lugn varit på 4-års kalas för sden stora tjejen Saga fyller år idag så har varit med ungarna med familjen och uppvaktat henne och sen nu har de varit internet som gäller för freddan är lite bakis o sliten sen igår så han ligger just nu på soffan o vilar o Liam vilar också & Elias är ute o leker som vanligt så;).
I eftermiddag blir de lungt ska på ett tag påbörja middagen som blir nån blandning av påskmat för vi var sugen på det när vi handla hem igår så köpte hem lite av varje har ju bara ätit det en ut av dagarna så då kan man äta lite till ;) hehe

Ha det great ni andra! :)

Viktminsknings kuren;)
Denna diet hade ja tänkt testa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0