Mycket trevlig dag, ännu trevligare imorn;)

Ja denna dag söndag har då gått riktigt fort måste jag säga för att vara söndag tycker annars söndagar brukar vara långa och sega...haha;).

Söndagen började tidigt dock ingen sovmorgon här i huset steg upp vid 7.30 skulle jag tro att klockan var morgon pigga barn man har med andra ord ;P. på fm var det lungt vara bara att göra sig och barnen i ordning och äta frukost och sådant, sen vid lunch blev det för mig och barnen att fara och hälsa på en vän sara och hennes två flickor så Elias och Liam fick busa på och leka där;).

Sedan när vi kom hem efter 16 tiden så var de bara att sätta igång med middagen såklart hungriga barn efter att ha lekt i 4 timmar så, blev nå enkelt men gott nämligen wåfflor med sylt o grädde dom blev riktigt frasiga & goda denna gång och gick fort denna gång också för att ja var in till grannen(mamma & pappa) och lånade deras nya dubbla wåffeljärn så då gick de riktigt fort o smidigt o de var nytt också så kanske är för utnött vårat eftersom våra annars inte blir lika spröda & frasiga och goda..hehe ;).

Sen efter maten blev de att skriva ut lite papper som ska fyllas i ska nämligen imorn skicka in hindersprövningen och de som måste lämnas in nu i tid innan vigseln våran så det är gjort och färdigt.

Har även pratat med min bästa vän och som ska vara brudtärna på vårat bröllop idag över skype riktigt bra program som är ju gratis och prata via headset ju när dom bor så långt bort nu sen dom flyttade är de ju super bra ju ;).
Ikväll blir de bara lungt se nån film eller nå innan läggdags för imorn blir de nämligen en tripp till Ikea, skopunkten o ett antal andra affär vi ska fara på och roa oss o gå runt o kika i jag, fredde & lillebror danne & hans tjej rebecca ska bli riktigt kul o få åka iväg en sväng o göra nå annat kul o trevligt ju, barnen ska vara med mormor under dagen då vi är borta;).

Finns även en del måsten jag måste ta i tur med denna vecka o saker o ting inplanerade och så, Liam har på tisdag 18 månaders kontroll och utvecklingsamtal på dagis för han på onsdag. Sen måste jag ringa vikarieförmedlingen på sunderby sjukhus o höra ang introt där och se om när man kan få börja där med de. Ska även hinna bröllopsplanera lite i veckan o kolla runt o fixa saker o ting har ja tänkt & syster ska ev imorgon kväll eller tisdag kväll göra en prov bröllopsfrisyr uppsättning på mig av den brudfrisyr ja tänkt ha så vi har kollat upp de och gjort en provuppsättning i tid så vi vet hur den ska se ut & vara underlättar ju för syster då;). Så denna vecka känns som mycket o fullt upp med ajja orkar inte tänka nu på de hela utan ta o göra lite i sänder ju, för nu ska jag iaf gå och se film med älsklingen innan sovdags;).

Ha en fortsatt bra kväll allihopa! ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0