Mysig & trevlig dag i Rosvik;)

Ja då har man för en stund sen kommit hem från stugan mamma & pappas i rosvik och spendera dagen och ätit en massa god mat och efterätt med en del av fam. Sundvall och mormor min  så just nu kan man säga att man är mer än mätt och belåten med andra ord proppmätt..haha :P. Nej men det har varit riktigt trevligt Liam och Elias hade då riktigt kul o pyssla på en hel del inomhus men var även på en prommis med barnen och Elias fick dra Liam i pulka däromkring i rosvik en sväng där i närheten där mamma & pappa har stugan riktigt skönt var de trots att det inte var nån sol eller så man gärna hade velat ha;).

Barnen åt då maten och allt hur mycket som helst utan nå problem bägge ungarna åt då så dom var alldels proppmätta dom med;). Har för ett tag sen just lagt barnen dom lär vara gode trötta bägge två så just nu är freddan och skjutsat lillebror Danne och tjejen hans Rebecca till nån kompis som dom skulle tillbringa resten av kvällen hos & dricka nå öl & surra;).
Själv ikväll blir de lungt ska nog ta mig en varm skön dusch nu och sen kolla lite tv och mysa på i soffan och ev kolla lite bröllopsplanering om ja orkar och inte bara tar de lungt rätt mör i kroppen o haft lite ömt kring stygnen mina som alldeles strax ska tas bort på tisdag efter påsken;).

Ha det fortsatt bra ikväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är på arcus som jag ska ta och sälja bort en massa. :)

2010-04-04 @ 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0