någon som vet eller kan tipsa mig?

Jag har en frågan eller snarare en undran om nån vet eller kan tips mig om vars de kan finnas nån kemtvätt eller liknande här i luleå nånstans som tror sig kan tänka sig eller tror att dom utför strykning av brudklänningar skulle behöva lämna in min på strykning innan sommarn då vi ska gifta oss men har ingen aning vars man kan tänka sig lämna in den nånstans som kan tänka sig utföra sånt, så evigt tacksam om nån vet eller kan tips om vars dom kan tänka sig göra sånt? :).


Kommentarer
Postat av: Stina

Det finns en inne i stan, i backen ner mot polisstationen. Tror att dom gör det mesta där. Ring och kolla. Tvättbaren 13771

2010-04-15 @ 09:40:16
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0