Planerat in i minsta detalj ;P

Ja då var det valborg imorn och snacka om man är laddad inför imorn då jag och fredde har fått barnvakt åt pojkarna våra då vi är bjudna till ett par vänner till oss Åsa & Magnus som de blir att vara hos efter 18 tiden och fira valborg med och en hel andra massa vänner till dom och oss då så ska bli grymt jäkla skoj längesen man var iväg och träffa lite vänner & drack nå och var ut så ser verkligen fram emot det hela både jag och fredde helt speeedade...haha ;P.
Nej men de blir lungt imorn eller ska försöka iaf ta de lungt för de är ju som ett tag sen man drack så bättre o ta de lilla lugna vet man ju så man är med hela kvällen annars är de inte nå kul när man väl har chans att åka om man säger så, har ändå bara köpt med mig 6-7 st cider och håller mig till de så då är de lungt..hehe ;).

Har gjort klart ikväll vad jag ska ha på mig imorn av de nya kläderna ja köpt och har även fått låna av Aina ett par snygga svarta stövlar till imorn & även gjort färdigt hur jag ska ha håret så de är skönt o ha de gjort de ju så då går de fortare imorn med andra ord när man redan vet i förväg, snacka om att planera i minsta detalj om man säger så men som sagt skönt o ha gjort bort de när man har tid;).

Men innan vi åker dit så ska vi ta och grilla lite hamburgare och sånt mys med barnen innan syster min ska vara med dom så de blir trevligt och gott de med grillade hamburgare:).

Annars idag har vi sålt våran bil BMW 530d-01 känns trist men ändå lika bra då vi båda inte har nå jobb än och kostar ju en hel del o ha diesel och så ju så känns lika bra även om den är som i topp skick sen vi fixat upp den men hade tänkt köpa en bensinare istället och nån billigare kombi så vi får se vad som blir ska då ta de lungt o titta runt och känna sig för och vara noga och kolla upp vad man köper i så fall har ingen bråtska bara onödigt och göra allt hastigt ju! :).

Har även varit förbi idag fredde's mamma som fyller 60år idag och fikat och lämnat en fin blomma i en fin kruka bättre o köpa de än att köpa en stor enda bukett för dom lever ju inte allt för länge o är fina så:). Vi har ju även tidigare fixat hennes & freddes pappas hemliga 60-års fest då dom bägge fyller 60 i år och de så de var ju en present eller fest vi oxå fixade ju i hemlighet så vi hade ju som gett en present innan med den överasskningen och presentkort som vi gav dom bägge två;).

Ikväll blir de lugnt hemma se lite tv & sånt inte mkt mer måste vara utvilad till imorn skönt iaf att barnen är lediga från dagis imorn så man slipper jäkta sig dit och behöva allt för tidigt upp imorn;) hehe.

Ha en fortsatt trevlig kväll & Valborgsmässoafton om ja inte hinner skriva nå imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0