Riktigt duktig & stolt man är ;P

Ja nu har jag just kommit från duschen och var bara tvungen att skryta lite med att jag just innan duschen släpat mig än en dag ut & varit ute och gått mina långa runda 1 timma brukar de ta men nu så gick jag en rask promenad & sen så varierade jag även med att ha börjat springa en del långa sträckor där emellan för att variera med lite löpning också och få lite bättre kondition och komma igång o kunna springa lite mer oxå och variera med promenaderna så man ska få bort dom sista 4kg ja vill ha bort så sen är ja super nöjd;).

Vore ju super härligt om man skulle lyckas med dom ynka 4kilona tills vi gifter oss och de är ju ändå typ 3månader dit så borde ju klara de utan problem om ja fortsätter med att springa & promenera och tänka som ja gör på vad man äter att iaf inte äta allt för mycket godsaker o så :)*ler*

Funderar på att gå en sväng på stan imorn är så sugen så för jag hade behövt göra de dels för att mest att kolla lite saker till bröllopet och sådant så det blir nog en vända på stan imorn skulle ja tro så man får undan och fixat lite mer saker vore ju riktigt skönt ju;).

Nej nu ska jag gå o se tv  & umgås med mina underbara älskade blivande man, ville bara skriva nån rad hur duktig ja varit nu & är riktigt motiverad till de hela o skönt är de verkligen efter att man gjort de;).

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0