Rolig dag & även fyndat;)

Ja denna dag har då bara varit bra, dagen började med att lämna barnen på dagis, sen vart de att jag bestämde att jag och fredde drog mot storheden på H&M och kolla lite nya kläder inför valborg då vi har fått barnvakt så vi kan fara till vänner till freddan och mig och fira där med massa annat trevligt sällskap & dricka lite och sådant ska bli riktigt trevligt & hittade mig faktiskt 3 plagg linnen/tunikor på H&M och var inte speciellt dyra plagg heller och jag har inte inhandlat nya kläder på ett tag så jag passade på att ta mig friheten och de tyckte fredde också.

Har även fått veta att ja får lite lön som jag inte hade väntat mig att få nå denna månad från ja jobbat extra tidigare på örnäset så de var ju en riktig översskning trodde denna månad skulle bli skit månad men inte de väntar även på att få pengar från Försäkringskassan då dom handlaggt nog klart mit ärende sen jag varit sjukskriven:).

Det blev även att fredde hittade sig två T-shirtar när vi var så de var ju kul och han behöver ju oxå nya plagg så och kul och ha nya oxå lagomt till valborg alltid kul o ha nå nytt ju:).

Var även en sväng till lillebror & Rebecca och drack sig lite kaffe & fick morotskaka som var underbart goda och passade även på när barnen ändå var på dagis så kan man surra på i lugn och ro.

Ikväll blir de lungt efter att ha nyss lagt barnen ska beställa lite kläder åt barnen från Haléns som dom ska ha på bröllopet vårat, ska även kolla kring vad som finns ev at beställa när de gäller dekoration av dukningen av borden på festlokalen och så:).

Har även fixat och kollat lite saker och ting kring bröllopet klart och så så de börjar bli allt mer och mer fixat och ordning efter listan och så att boka ut av vilket känns skönt:).

Imorn är de dags för att fara direkt när växtriket öppnar för att fara på en bröllopskonsultation av blommorna vi ska ha på vår bröllopsdag d.v.s brudbuketten, tärnbuketten & blommorna eller rosorna till Fredde & nicklas (bestman) ska ha på sig på sina fina kavajer vid sidan så ska bli intressant de hela:).
Ska även ringa och höra ang tårtorna på storhedens kondotori om dom kan göra de bröllopstårtor vi vill ha har hört att dom har rätt bra priser & som man kan tjäna på så de vore ju rätt bra så vi får väl se imorn:).

Nej nu ska jag ta o kolla lite på de jag ska skulle bara skriva en sväng innan de blir allt för sent!.

Avslutar med nå bilder för nån vecka sedan på pojkarna:).

Liam&Elias
                                         Liam & Elias tillsammans;)

Liam&Elias
                                                   Liam&Elias;)

Liam gåendes på altan;)
                                     Liam gåendes på altan;)

Elias leker med traktorn sin;)
                             Elias lekandes ute med sin favorit traktor;).

Liam nöjd & vara ute;)
                                Liam nöjd att vara ute & lärt sig gå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0