Smått stressad...haha ;P

ja nu börjar man bli riktigt smått stressad över saker och ting när de varit mycket fixande och sånt här hemma & även en hel del fixande ang till bröllopet och de börjar känna mig riktigt stressad och över allt som ännu är kvar o fixa även om man har tyckt att man fixat o bokat o kollat upp en hel del grejjer så är de ändå så mycket mer som man ännu måste fixa och tanken på att de närmar sig allt mer o mer nu till bröllopet drygt 3,5 månad bara kvar så gör de inte saken bättre vill ju ha allt ordnat o fixat så måste verkligen ta tag och göra undan en del nu i veckan o nästa vecka får man ta sig mer tid för att utföra de hela också men är ju inte så lätt när man har hemmet och 2 kids o matlagning o allt som ska hinnas med och som man vill hinna ta tiden också för att vara närvarande och hinna med.

 men men nå vet ja de fixar sig bestämt oss för att vi måste kolla upp och höra oss för på nå kondotori ang bröllopstårtorna och om blommorna brudbuketten, tärnbuketten & de fredde & nicklas ska ha en ros eller nå på sig på deras kostym/jacka sittandes så är de dom stora sista grejjerna fixade så kan man göra undan de andra små grejjerna allt eftersom ju;).

Blir även lite smått stressad över att jag vill får bort dom sista 4kilo:na mina till bröllopet mitt så tror faktiskt ja måste ta tag i det hela o fortsätta promenera varje dag och se att de bli av med det också varje dag spelar ingen roll om de är på dagen eller kvällen jag går då barnen somnat men ut ska jag så är de bara för är ju inte länge kvar ju, ska även nog gå på min nutrilett diet snart så man kommer extra mer i form vet ju att de funkar dessutom för ja gick väl ner kring 5,5 kg sist eller vad de var men kring de iaf så var ju inte dumt på två veckor typ;).

Nej nu ska jag ut o promenera och göra dagens promenad o förbränna lite med att lyssna på mp3:n undr tiden man går så man har lite sällskap alltid lite trevligare & barnen ska ju hem också vid två så vill gärna ha gjort bort de nu på fm då man har tid egentligen!

Ha de bra i det underbara vädret för de ska jag ut ut ut nu! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0