Toppen resultat;)

Ja nu börjar man bli som människa igen sen operationen igår fick jag ta bort stygnen på vårdcentralen & det verkade ha läkt på bra sa disktriksköterskan så & det är mycket bättre nu kring naveln bara lite ont o just ovanför om man råkas snudda där i kring men annars himla skönt o bra & måste säga att dom har verkligen gjort det snyggt & bra även om det behövdes göra lite annat än titthål o sy men dom hade gjort de så fint så in mot naveln o runt så man tänker inte alls lika mycket på det så de är ju skönt o roligt o naveln min ser verkligen mycket finare & bättre ut där i kring än på länge o slippa den dära lilla utbuktningen så det känns o ser i princip ut som ja fått en helt nytt utseende för naveln & magen har även blivit lite planare & bättre nu dragit till sig känns toppen..hehe ;).

Fick även veta att jag har sjukskrivningen min till den 15/4 hade läkarn sjukskrivit mig så det är ju som bra det så kan jag sedan börja jobba igen utan att ha ont & sen behöva oroa mig för att inte få lyfta & sånt sen då utan att det ska bli nått nytt eller annat efter operationen så det känns jätte skönt o bra ju & jag ska ringa idag till vikarieförmedlingen på sunderby sjukhus och säga att jag är sjukskriven till den 15/4 o där med sen kan komma o göra min intro på stroke avd & sen börja jobba själv efter intro:t så det är ju toppen det;).
Ska även skicka in mina papper i och med sjukskrivningen till försäkringskassan nu också så dom kommer in & läkarn hade redan skicka in till inläsningscentralen i östersund mitt läkarintyg så behöver inte bifoga ett utan bara skriva att de är skickat på övrigt och så det är ju toppen de ;).

Var även igår och simma med mamma & tog med Elias äldsta pojken och badade igår på badhuset o sen fick mamma var med han medans jag var och simmade en hel del längder riktigt skönt var det o få simma o få lite motion & tungt var de när man inte simmat på väldigt länge kände en hel del i benen & i magen lite men var tvungen att ta de lite försiktigt nu med magen sen dels operationen & sen när man igår tog bort stygnen o allt så men riktigt skönt var de & bra motion o träning är de ju med simmning & nått som passar mig bra så har tänkt fortsätta med det o fara några ggr i veckan tror ja & kombinera med promenader ute nu när de börjar bli så fina dagar ju så är de ju toppen så är man ännu mer i form till bröllopet vårat oj vad jag längtar dit det börjar verkligen kännas att de börjar närma sig börjar smått bli lite stressad &  smått nervös faktiskt men det är ju naturligt så men kul ska de bli, måste dock fortsätta kolla upp lite saker nu snart ang blommor & skicka in hindersprövningen & kolla hår saker till min bruduppsättning & så. Ska även snart höra med kusinen om han hört sig för med sin kontakt ang catering maten vi tänkt ha & sen börja höra sig för om tårtorna & de och fundera kring dukningen o  bordplacering & allt sånt oj oj mycket man har o göra här framöver med andra ord även om en hel del oxå redan är fixat;) hehe.

Det är redan lite folk som redan börjat anmäla sig så det är ju kul;). Har även fixat eller freddan har en kompis som ska spela & sjunga under kvällen lite grann på gitarr & nå låtar så det är ju jätte roligt o kul att man ska ha de ju är ju lite roligare o personligare att ha så vi skulle titta om vi ville ha nå speciella låtar eller så han ska spela och så ;).

Har även tänkt kolla upp att stryka min brudklänning såg att den behövdes de så jag måste även kolla upp de men freddan kände tydligen nån som jobbat på nån kemtvätt & så så vi tänkte höra om dom gör de där & vad de kostar o så;).

Ikväll annars i övrigt ska vi på kalas eller fira syster som har fyllt 32 år den 28 mars men dom har varit borta över påsken & då innan då hon fyllde år i egypten så vi ska fira henne ikväll så de blir trevligt & ses o träffas & säket surra lite ang bröllopet o så eftersom dom ska vara toastmadame & hennes man tomas Toastmasters ska bli riktigt kul o roligt som vi ser fram emot;).

nej nu har jag skrivit så mycket som aldrig förr men svårt o skriva när man har så mycket att berätta o skriva om ju;) haha

Ha de gött allihopa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0