Träningsvärk till 1000........

Ja nu har man träningsvärk till 1000 i både benen i benhinnorna men även i ryggen i ryggraden typ på nått konstigt vänster på grund av mina senaste lång promenader jag gått dom senaste dagarna tror inte direkt att de är för att man är otränad utan tror att de är på grund av att jag har så dåliga promenad tennis skor som är väldigt dåliga många år så kanske är på tiden att investera nå nya när man får lön eller nå för det är ju som sagt viktigt att ha riktigt bra och bekväma sköna skor ju om man som jag tänkt gå mycket och så gärna ett par promenad/jogging skor med bra dämpning och så ju brukar ju tydligen ska vara bra:).

I övrigt idag så har jag varit till arbetsförmedlingen och påanmält mig för A-kassan så man är berättigad eller kommer igång med stämplingen igen efter de att man varit avanmäld sen man varit sjukskriven dessa tre veckor ju. Har även när jag var där fixat och gjort en ny handlingsplan när jag väl var där för att den skulle ändå göras en ny efter helgen så men de gick ju fort och bra och väldigt bra kvinna jag hade som ja pratade med och gjorde handlingsplanen och så så det var ju toppen och skönt ju:).

Sen efter de så var jag och promenerat till en vän sara som jag inte träffat på länge och dom ska dessutom ha snart ha en liten till bebis så hon hade verkligen en stor o härlig gravid mage & härligt och skönt var de att promenera dit till gammelstad är ju lagom promenad bit ju och sen så var de skönt att bara få lite egen tid att sitta och surra i lugn och ro och inte ha nå kids med sig eller så för det är så sällan jag gör något själv eller är till nå vänner ju när man har barnen o familjen ju det är ju lite tråkigt så men det är ju så man har så mycket annat som kommer emellan hela tiden så man far sällan och hälsar på en del som man egentligen borde göra oftare ju:).

Men ser fram emot även valborg för som de ser ut nu så ska jag och fredde iväg till vänner till han och mig och festa lite och träffas o umgås ska bli riktigt roligt o få komma iväg o göra nå på två också det behöver man ju som förälder lite avbrtyning och göra annat än den vanliga vardagen som man annars har ju! :).

Nej nu ska jag kolla lite facebook och sen ev se nån film eller nått sånt skönt med fredag iaf:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0