Blandade känslor!

Ja äntligen är det torsdag så man får göra undan sin sista och 3:e kvälljobb på rad man har denna vecka alltid lika skönt tycker själv inte alls om och jobba kväll och speciellt inte iaf så många på raden om man säger så känns så tungt även om man visst får delvis sovmorgon men man ska ju ändå upp med barnen och hinna göra annat innan jobbet kallar så tiden brukar ändå rinna bara iväg så är de dags att fara till jobbet.

Imorn är man även ledig vilket känns jävligt skönt måste ja säga tycker denna vecka har gått så himla segt konstigt nog tycker annars veckorna brukar springa oftast förbi men inte denna känns som en evighet ju, men de är klart jobba ju hela förra veckan + helgen då var endast ledig en dag då och sen ledig denna vecka måndag sen 3 kvällspass på rad sen ledig då imorn och sen helg fast fm till 14 lördag och söndag så kanske är de som gör att de känns så segt...haha!

Har nyligen nyss varit på Ö&B och skulle kolla efter ett par julgardiner ja var ute efter men fanns inte nog många som ja behöver hit till vardagsrummet då vi har ju så otroligt många fönster, och tur de finns dollar och, rusta, Ö&B som har rätt hyfsat fina gardiner till vardagsrummet man då kan handla hit annars skulle de ju bli skit dyrt ju gardiner är ju inte gratis om man säger så om man går på hemtx och sånna affärer, fast brukar ju finnas iofs mycket fina att beställa oftast från jotex och ellos & så men som med allt annat har man knappt haft tid o tänka på de hela o kunnat eller hunnit beställa nått men får fara på dollar eller nå och kolla om dom har nå kvar, men man får skylla sig själv när man är så sent ute men dollar och dom brukar ju ha stort lager och sånt ju ;).

Har just även idag slog de bara mig tanken att jag just börjar fundera när vi var på väg hem från Ö&B vi satt i bilen från ingenstans att jag tror mycket att ja har gått ner i vikt är att jag varit så stressad och varit uppe i mycket och så jag glömmer tyvärr bort att äta som man ska för ibland kan ja komma på från ingenstans men oj har ja ätit nått eller att man kommer på sig att man inte gjort de på väldigt länge att man kan när man stannar upp känna sig smått hungrig och där med komma på sig själv, men ibland då de oftast varit mycket så när man ätit lite eller dåligt knappt nå så blir ju magen till slut van att knappt äta nå så man känner ju sig inte hungrig så ofta typ.

 men har ju iofs börjat äta mindre portioner också men tror nog även att de är mycket slarv att man helt enkelt glömt bort o äta några mål om dagen, ibland kan de bli ett endast ett mål man ätit, nåja får försöka skärpa sig o vara lite mer nogrann o ha koll på de hela för är ju inte bra för kroppen att vara så mycket utan mat eller stress för den delen, vet ju själv hur man haft de tidigare i den yngre ungdomen när man gick skola vad man slarva med maten och ibland inte alls åt nå och var alltid mitt upp i annat och var med vänner o ljög att man ätit och så för ens föräldrar o så och kommer ihåg så dåligt man mådde sen när man väl skulle börja äta igen och så när man bara hela tiden fick upp allt man satte i magen och de var inte nå vidare kul eller bra ju för en själv då man inget fick behålla.

Nåja nog om dessa tråkigheter, denna blogg ska ju inte vara bara tråkigheter o negativt o läsa då är de ju inge kul heller.

Nu ska jag iaf göra mig iordning för jobbet, och som tur har har jag en underbar man som ska hämta mig ikväll för han o barnen ska till en kompis och se hockey o även göra nå rörmokar jobb där så han skulle hämta upp mig sen då ja slutat!! ;).
Vill såååå ha eget körkort känner jag också skulle vara sååå skönt verkligen så nu ska ja allt ta i kragen och fara iväg på en intensiv kurs o se vars de finns plats och de så man kan åka iväg nångång efter jul o ta de dära förbannade efterlängtade körkortet man bara hitills pratat om att man vill ha men ska man få nått så får man göra slag i saken och inte bara prata om de för då händer de ABSOLUTE INTE nånting och man får då Inget gratis heller så bara sätta snart fart på de hela ! :).

Ha en fortsatt bra torsdag ni andra iaf!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0