Just de ja höll på glömma! ;P

Ja glömde kom jag även på att skriva att jag har äntligen bokat in mig på en intensivkurs för att ta körkortet äntligen nämligen där min kusins tjej var där ja hört att de är väldigt bra där nämligen i Arjeplogs intensivkurs som dom har är på 2,5 vecka så är ju som det bästa tror jag för en att fara på en intesivkurs och förhoppningsvis få nu körkortet som ja lääänge läänge längtat och vill ha ju, för med tanke när man har tillfälligt jobb och har barn och så vidare så blir de ju inte annars att man tar sig helt tid för det hela och går inför det hela utan blir bara avbrott eller sånt så är lika bra att fara iväg och göra bort allt på dom veckorna ju och komma ev hem på helgerna som man kan om man vill :).

Intensivkursen som jag bokat mig in på är den 13 februari de börjar v.7 asså måste bara innan dess hinna få mitt nya legitimation ja nu ska gå och göra så man har de när man ska åka :).
Läängtar lääängtar så mycket efter att ha körkort så hoppas man nu klarar de och att tiden går fort tills de börjar nu när man har nått man vet man ska göra och klara av som mål ju!! :)

Kommentarer
Postat av: J

Men vad roligt! Skönt att äntligen ta tag i något sådant, blir ju lätt att man skjuter på sånt, livet kommer liksom emellan ;) Kommer gå super, lycka till! :)

2010-12-29 @ 17:06:40
URL: http://joleen.makitalo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0