snart be ge sig mot jobbet!

Jag hade tänkt skriva en rad eller två innan det är dags att börja be ge sig mot jobbet då de väntas att jobba kväll 14-21. Liam är fortfarande sjuk och är hemma och krasslig så just nu tar man de lilla lugna innan jobbet väntas och Liam han ser på film då han är sjuk och sin favorit film/box nämligen Fåret shaun herregud vad dessa filmer snurrat och snurrat på och fått gått på..haha ;P.

Lämnat Elias på dagis iaf så han får vara som är frisk så fredde får hämta hem han efter jobbet och sen får vara med pojkarna då jag jobbar, och mamma som är som sagt med Liam medan jag jobbar och fredde med jobbar till 16 så är ju inte så länge dom behöver vara med Liam då jag börjar 14.

Ja imorn är man ledig men har ändå lite små måsten så helt ledig är man ju inte om man säger så, ska nämligen små städa här inför jul o nyår blev aldrig av idag så de måste göras och sen leta fram lite bilder till en julklapp vi ska ge bort från oss barn till mormor min nämligen en digital fotoram som vi ska sätta en hel massa bilder lite från oss i familjen med barnbarn och mormors hund och bilder på morfar och så som kan vara kul o ha för henne som rullas hela tiden som hon kan ha framme och titta på när hon vill och känner på så blir nog bra det :).

Ska även och se imorgon kväll på en av mina systrars flicka som ska ha en dans uppvisning imorn på coop arena det är konståkning eller vad de heter så dom ska ha en jul show som dom ordnat åt föräldrar och nära o kära till dom och dom ska ha nån pingvindräkt aktigt eller vad de var så ska bli kul o se allt dom lärt sig och tränat inför :).

Nej nu måste ja göra mig i ordning för att snart åka mot jobbet!
seeee yooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0