Förkylning på G? :(

Ja hade tänkt iaf ta och hinna skriva nån rad här innan de blir dags för sängen ska ju dels upp tidigt imorn o jiobba heldag så och sen så börjar jag känna ut av och tror de tyvärr är nån förkylning som är på gång för har som nästäppa men samtdigt lite snuvig och ser till och från då och då och sen börjar jag även smått ha lite ont i huvudet o känna lite i halsen så de bådar inte gott, får hoppas den inte bryter ut helt så man blir sängliggandes eller så i flera dagar så man ej kan jobba eller så ajja får hoppas på de bästa får man de så får man de inte så mycket man kan göra åt de, och inte så underligt heller för de är ju många som har och haft hemska långvariga förkylningar ju så inte så underligt att man själv råkas ut för de...

Annars idag har jag ju varit och klippt mig vart jätte nöjd och fint blev de med luggen o toppningen klippte inte upp de som förut där bak för att de ska kunna sättas upp och vara nog långt så man får ihop de när man ska göra bröllopsfrisyren till sommarn;). Är lite ovant man ser lite annorlunda ut men fint var de men tar en tid och vänja sig när man har ny frisyr, dock måste jag stiga upp i tid så ja hinner fixa håret i tid o så så man får de som man vill ha de men de är de värt;).

Nu ikväll blir de bara lungt framför tv:n o ligga i soffan o kanske ev äta en smörgås så man klarar sig och slipper vakna och vara hungrig på natten ju finns inge värre då är de svårt o somna om tycker ja om de kurrar i magen..haha =P.
Nåja ha de så gött allihop och sovgott sedan!

Kraam
/JoHaNnA

Hehe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0