Fyndat idag;)

Ja idag har man varit en sväng på staden på fm och kollat lite freddan och brorsan johan skulle kolla på nå så jag passade på och följa med och kolla på H&M på kläder och på H&M smink hittade en hel del fint men hade ingen vagn med mig så ja höll ju i Liam så jag kunde inte pröva nått eller så så jag ska ev fara in till stan på fredag eller nå och kika och ev köpa nån ny mascara och ögonskugga som jag hittade på H&M så grymt sugen att bara gå o kolla och pröva lite kläder utan barn och karl så då får man iaf gå i lugn och ro...haha =P.

Sedan så var vi och hörde på Arktis smedjan där dom tillverkar smycken och säljer oxå för jag har nämligen kollat ut en fin vigselring jag skulle vilja ha från smycka men man kan tjäna en hel del på att låta dom tillverka en liknande ring som man sett ut från nån annanstans på arktis smedjan så vi var och hörde oss för och fick ett bra pris skulle tjäna mellan 1000-1200kr jämfört o köpa på smycka så de nappade vi på så vi ska bara kolla vad vi vill ha för graveringsstil och de ikväll så ska vi göra en beställning efter jobbet imorn för jobbar bara till 14 imorn och på onsdag så;).

Sedan var vi och handlade på dollarstore och på ica maxi och på bägge ställerna fyndade jag på dollar store jätte snygga low socks i olika mönster o färger 5par för 50 kr så köpte 2 frp;). Hade även billigt och bra herbal essensces eller vad dom heter shampoo & balsam för 10kr flaska så de köpte vi oxå så klart billigt och bra;).
Sen så köpte for vi och handlade på ica maxi en del mat och frukost och sådant så fyndade jag även jätte snygga underkläder som jag oxå är i behov att förnya så 10kr styck dom hade halva priset på en del och satt ner en del som de var bara några kvar ut av i vissa strl så var ju perfekt köpte ett par st så billigt o bra när dom var så fina;).

Sen nu blir de lungt fram till middagen är men blir bara enkelt idag patronskinka och potatissallad och grönsallad som är kvar från igår med feta ost och ciabatta bröd typ till så blir gott o enkelt ida o blir nog över till en lätt lunch imorn när man jobbar oxå så bra de oxå slipper man köpa nå lunch;).

Ikväll blir de att fara och se Luleå hockey spela mot frölunda på tv hos brorsan hoppas på bättre match o vinst än förra gången!!.

Ha de gött allt folk!
Kraam
/JoHaNnA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0