Måndag- ny vecka;)

Jaha då var måndagen snart slut hunnit med en hel del ialla fall, dagen har varit lång för att jag klev upp klockan 6 på morgonen för att följa sverige- Finland matchen som var då och vart en riktigt skön seger och bra match var de.
Sedan var de bara att göra sig och barnen klara för äldsta brodern min Johan skulle vara barnvakt åt pojkarna våra medans vi skulle åka iväg en sväng till Kalix sjukhus för att få träffa en läkare som skulle bedömma och kolla mitt navelbråck som jag har som ska opererats inom 3månader sa han kommer man få tid så bara vänta att man får en kallelse till operation där i kalix snart förhoppningsvis;).
Fick även göra klart prover som skulle tas inför operationen och träffa narkosläkare och höra mig för mer om hur operationen går till o annat så de var ju bra de;).

Men läkaren som kände på mitt bråck såg även att jag har kvar en del löshud sen mamma magen som blivit kvar sen ja väntat pojkarna och de är tydligen efter denna långa tid med bägge ungarna som gått så går de inte till sig nå mer så han föreslog eller frågade mig om vi skulle göra två flugor i en smäll att operera till eller bort den huden som är över är ju en del så men kravet eller prioriteringen är ju att man har normalvikt o inte övervikt vilket jag har d.v.s normalvikt asså och sen var de också att man ska ha klart för sig att man inte ska eller har tänkt föda några fler barn när dom fixar till de hela, men de var ju just de sista som vart som att jag blev helt ställd och visste först inte vad ja skulle svara på det hela men sen så sa jag ju att de vet jag ju inte riktigt klart jag har tänkt för de mesta att ja skulle nog vilja ha fler barn i framtiden ialla fall ett till men inte än på några år dock så men han sa ju att jag skulle få fundera på de hela och åtgärda senare efter dom gjort bråckoperationen min.

Annars idag har de varit lungt på eftermiddagen ätit och varit förbi med familjen till Lillebror Daniel och hans tjej rebecca på en kaffe och fika. Nu ikväll har de mesta dels blivit att bara duschat och sett OS på tv och druckit en kopp varm té innan de blir läggdags för ikväll.
Imorn ska ju barnen upp till dagis så lika bra och gå och lägga sig i tid, Ledig imorn verkar de som iaf så då kanske jag får mig lite tid för små saker jag ska fixa och skicka papprerna till vikarieförmedlingen till sjukhuset ang att vikariera där, och sen boka tid på Make up store för min bröllopssminkning ja tänkt göra där;).

Godnatt på er alla! ;)

Kommentarer
Postat av: susanne

ja det var ju inte lätt beslut...kan ju förstå om du vill har fler barn senare...kan ju tänka mej det..:-)

men men...ta en riktig funderare....men det är inte lätt....kram kram

2010-02-22 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0