Måste måste måste..haha =P

Ja då har man lämnat barnen idag på morgonen för dagis jätte skönt för egen del och kul för deras egna del att få roa sig och leka på dagis och båda trivs ju så jätte bra på dagis o så;). Liam han har då en massa framsteg sen han börjat dagis han har börjat smått mer o mer börja gå själv nu o reser sig upp efter saker o ting själv äter själv i princip & surrar & försöker små sjunga jätte mycket så är så roligt och se när dom utvecklas så himla mycket på korttid ju;).

Nu under dagen måste jag ta i tur med att göra färdigt papprerna som ska skickas in till vikareiförmedlingen på sjukhuset ang att börja vikariera där, har dragit ut på det hela tiden bara för att jag inte är så himla motiverad tyävrr o börja skriva de tar ju sån tid o fixa och skriva allt så bra som möjligt personligt brev & CV och annat därför ja skjutit på det hela men nu måste de fixas det är bara ett måste!! haha=P.

Annars idag ska vi även hinna passa på att handla kring lunch tid hem lite mat medans barnen är på dagis är ju så skönt o göra bort de medans barnen är där för de går ju så himla mycket fortare ju... ;) hehe.

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe o skriva vidare på de som jag ska göra så jag blir färdig nångång... :).

Hej svejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0