Mildare och varmare ute idag;)

Ja idag när man vakna så fick man ätnligen vakna till en lite mildare och varmare dag idag vilket är efterlängtat och riktigt skönt ju även om de snöar idag;). Lördagen har varit relativt lugn bara har inte gjort nått speciellt idag utan bara varit men lika skönt de emellan åt för imorn ska man ju upp tidigt och jobba och hel dag dessutom till 16:15 så;).

Har även bestämt mig för att jag ska invänta med köpet av systemkameran som jag sett till nästa månad för var så hima mycket tråkiga o dyra utgifter tyvärr denna månad med bl.a fjärrvärmen som var riktigt dyr nu eftersom de varit så himla kallt nu länge så men dessutom har ja inte ens fått nå pengar från A-kassan de dagar jag varit arbetslös less fattar inte varför de ska ta sån tid för att få igång o komma igång med med A-kassan sen man skickat in alla papper och allt tur att jag ialla fall jobbat en del förra månaden så jag fick nå pengar till räkningar o de denna månad annars hade ja ju stått där utan pengar och inte kunnat betala fattar dom inte att man behöver ju verkligen pengarna som man har rätt till ju,så less när de är väntetid eller tjorv innan allt börjat funka!?!?!?. Ska i alla fall ringa på måndag och fråga vars mina pengar håller hus o vad dom sysslar med när de tar sån tid!!?.

Nästa månad blir mycket bättre dels för att jag har jobbat en hel del i februari så och de blir mindre tråkiga o dyra räkningar som väntas nästa månad vilket känns skönt så då kan man nog efter alla räkningar betalda o så investera till systemkameran men ändå lägga undan pengar till bröllopet för denna månad blir nog inte mkt o kunna spara får se vad jag får från A-kassan när jag får dom så kanske man har lite tur o kunna sätta undan denna månad lite oxå;).
Usch hatar när de är dags för var 3:e månad som när alla dom dyra o jobbiga räkningar kommer inget man direkt ser fram emot resten av månaderna är så mycket skönare;).

I eftermiddag/kväll blir de o äta nån god middag och sen fara och se hos brorsan på Luleå-Lindköping matchen om ja inte minns hel fel att de var mot dom får se hur de går med den matchen;).

Ha en bra fortsatt trevlig Lördag allihopa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0