Njuter av en ledig dag;)

Ja idag är man ledig vilket känns skönt blir ju en hel del jobbande och så nu när man sprinvikarierar men gör ju de bara på örnäset för tillfället men dom håller en med jobb med jämna mellanrum förtillfället iaf och de är ju bra de men de är ju absolute skönt när man är ledig nån dag då tar man verkligen vara på de;).
Jag har jobbat  från 7:45-16:15 igår och sen vara de bara snabbt o kasta i sig lite middag och sen direkt iväg och handla lite mat hit hem för kylen var rätt tom så de var skönt och få hem lite ny mat & frukost så därför jag inte orkade skriva nått igår..hehe;).

Idag har  de varit bara lungt och skönt lite sovmorgon och sen var de bara och föra barnen till dagis kl 9-14 blir dom idag när ja inget jobb har men skönt att kunna få ha barnen på dagis i alla fall ju och få kunna koppla ut av mellan varven när man väl är ledig och mina små älsklingar trivs ju bägge så bra på dagis så dom är lika glad för att gå, men de är verkligen toppen att de funkar så bra att lämna Liam på dagis inge gråtande eller nå så de känns verkligen skönt för en som mamma när man ska lämna dom speciellt dom dagar man måste jobba.
Sen idag har ja även hunnit små dammsuga lite här hemma och städat toan och så skönt och få de gjort! :).

Nu blir de lungt innan barnen ska hämtas det enda jag ska göra är att ev ringa till sjukhuset och höra mig för om de finns nån chans att få börja springvikariera där.
Ikväll väntas efter middagen att fara till brorsans lägenhet och se Luleå-Modo matchen ska bli intressant om Luleå har snäppat upp sig och vinner ikväll;).

Jag vet då vad jag har i helgen o göra ska nämligen jobba på örnäset hela helgen ska jobba imorn fredag 13-21:15, sen lördag & söndag upp tidigt ska jobba 7:45-14:15 så lär ju vara lagomt trött efter helgen slut...haha =P.

Nej nu väntas strax att gå och få i mig lite lunch, kanske skriver en rad ikväll får se!

Kram på er
/JoHaNnA

Jag nyklippt;)



Kommentarer
Postat av: Em ^^

Söööt bild och fin lugg ;)<333333

2010-02-04 @ 17:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0