Nya bilder på pojkarna;)

Jag tog lite nya bilder på pojkarna mina o tänkte lägga upp lite hunnit växa en hel del sen sist ja lagt ut nå kort på dom, använde mig ut av den gamla digital kameran ja haft tidigare innan den vi hade alldeles nyss innan den som använt senast gick sönder funkar ju o ta med o är ju hyfsat ändå men vill ändå ha en systemkamera nästa månad;).

Varsågod här är nå bilder på dom fiina pojkarna min;).

Liam glad;)
                                   Liam i sängen;)

Liam;)
                                          Liam igen;)

Liam;)
                                        Närbild på Lilleman;)

Liam;)
                                                   Busfröet Liam;)

Elias;)
                                               Stora grabben Elias;)

Brorsorna tillsammans;)
                                       Liam & Elias tillsammans;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men shit vad stor Liam har blivit, måste ju ses nån dag så grabbarna får leka :)

2010-02-27 @ 22:51:36
URL: http://tequilaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0