Trött...trött....

Ja då var snart Tisdagen förbi också, herregud vad dagarna bara rinner iväg. Har dock hunnit med en del nytta idag fast man varit ledig idag vilket varit riktigt skönt o fått saker o ting gjorda som att ha skrivit färdigt Ansökan till vikarieförmedlingen att vikariera som undersköterska på sjukhuset:).

Men har även hunnit med att boka in nu en tid för Brud makeup:en på Make up store vilket var bra och jätte trevliga och fick jätte bra information vad som ingår i priset och vad som kommer att göras både 1:a besöket med provsminkningen och ögonbrynsplockningen och vad man vill ha eller välja ut för produkter till den stora dagen av de dom sminkat en med och annat tips och råd och sen vad som görs när de blir den riktiga sminkningen för den stora dagen så blir nog super bra de här;). Fick provsminkningen att komma den 5/7 och sen så klart blir de den 10/7 igen då de är den stora dagen våran;).

Nu i eftermiddag kväll har de bara varit lugna puckar som gällt precis lagt barnen o tänkte sätta mig här en stund för nyss var jag alldels slut och trött efter duschen min ville bara somna förstår inte varför man jämt o ständigt är så trött för jobbigt är de ju tycker jag sover ju mer än nog oxå så de är ju ingen direkt brist på nån sömn.
Har även kännt lite ömt i magen ida oxå konstigt nog även ont i bråcket lite granna får hoppas de går över för inge vidare kul och ha... =(.
Fick på läkarbesöket dock visat o provat själv nu så jag vet hur man kan trycka tillbaka navelbråcket om man har väldigt besvär av de men kan lova och säga att usch de var inge trevligt eller höjdare o göra de ville bara må illa när man kände de lilla hålet som fanns där inne o en massa tarmar huvva så obehaglig känsla o trycka de tillbaka när de ändå far ut igen....

Nej nu ska jag ta och vila mig i soffan och ev äta en  färsk tunnbröds mjukost smörgås och nå vore lite gott:)
Imorn väntas jobb fast kvällsjobb 16-21:15 blev till frågad ida blir även att jobba torsdag 7:45-14:15 samt fredag 7:45-12:15, sist men inte minst söndag också fast längre 7:30-16:15 en hel del med andra ord men  fint med pengar blir de väl förhoppningsvis :)

Ha de gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0