Ursäkta dålig uppdatering...

Japp som rubriken låter får börja med att ursäkta för att jag inte har uppdaterat eller skrivit på ett tag här på bloggen men har haft så mycket senaste tiden varit mycket jobb på örnäset på hemtjänsten där ja varit tidigare innan barnledigheten och annat fixande som alltid kommit upp och sen så har man ju haft fullt upp i övrigt när man kommit hem o ta sig tid för barnen och sambon såklart det är ju som en prioritering, men ska bättra mig nu här längre fram då de kanske blivit lite lugnare och har tid att ta sig tid för att skriva och uppdatera bättre ;).

Jag ska även försöka få tid o ta mig för och ändra utseendet här på bloggen för just nu ser den ganska trist ut tycker jag ska försöka fixa mig en ny header eller nå på barnen eller något sådant för min systers dotter har visat mig hur man kan göra så blir nog bra när jag får de hela fixat;).

Måste även snart ta o ta itur med bröllopplanerna som finns kvar att fixa och kolla upp ju med blommor, maten ska nog ev ha catering mat från nå ställe, och sen boka in sminkningen på Make up store måste jag oxå fixa så jag har bokat så de finns tider till då vi ska gifta oss;). Snart är de även dags att skicka ut inbjudningarna blir väl under mars nångång månderna går ju så snabbt nu tycker jag så snart står vi där vid den stora dagen;).

Nej nu ska jag gå och ta mig en kaffekopp barnen ska snart göra sig klar för att kvällsfika lite och göra sig iordning för sängarna, men som skönt är är barnen lediga från dagis imorn blir hemma med freddan medans jag ska jobba imorn till 14;)

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!

Kraam
/YoHaNnA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0