Då var man äntligen Fru;)

Oj oj oj säger jag bara, då är man äntligen blivit fru Oja då , eller blir ju fru Johanna sundvall-Oja  då jag valt och behålla mitt efternamn som mellan namn;). Var verkligen en underbar strålande bröllopsdag vi hade går inte att beskriva känsla så jäkla underbart de känns, känns verkligen till 110% helt rätt och underbart att vi gift oss & ska leva med varandra resten av våra liv tillsammans har verkligen kännt så rätt från första gången vi sågs var verkligen kärlek vid första ögonkastet kan ja lova er!;).

Hela dagen gick så himla fort från morgon till kväll men det är ju så när man har så himla roligt & trevligt ju. Vart verkligen en lyckat och underbar bröllopsdag/fest så himla underbart och få fira den stora dagen med alla nära & kära vi bjudit som var med. Bröllopsnatten på nordkalotten var också helt underbar & mysigt ju att få övernatta efter en sån underbar dag som den var verkligen!.

Kommer med mer information om hela dagen och allt imorn eller så för just nu är jag så trött men ville bara skriva ett kort inlägg nu när man blivit FRU!!!! ;)



Kommentarer
Postat av: CAROLINA FAGERKULL PHOTOGRAPHY

STORT GRATTIS TILL ER :D

2010-07-13 @ 15:29:59
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0