Äntligen färdig;)

Ja nu har jag ÄNTLIGEN fått klart med skrivande av alla gästerna som kommer och deltar på vår stora dag, och sköööönt är de som tusan och fått de sista med sånt klart för tid har de verkligen tagit då man ska skriva lite om varje person och vill ju skriva så bra och intressant som möjligt så klart de tar lite tid:) hehe. Men självklart har allt varit kul o så men ibland känner man att man hållt igång och varit mycket fixande o planerande så man blir helt slut.. haha.

Har även fått mejl eller svar från Halens ang min beställning av kläderna åt barnen ja beställde som dom ska ha på sig när vi gifter oss sa att dom ska levereras till nästa vecka så då hinner ja få dom och de känns ju riktigt skönt:).


Har annars idag varit och hälsat på bror på gränderna en sväng och drack en kopp kaffe. Har i övrigt inte hunnit gjort mycket har varit insnöad i denna bröllopsplanering och så men nu blir de lite lugnare nu när de mesta är som klart och bara invänta att göra resten när dagarna närmar sig den stora dagen som dagen innan allt med dukningen o allt annat fixande man måste ha i ordning o koll på, och en hel del då sen på den stora dagen att fixa.

Men känns skönt att ha gjort bort de mesta då man ska börja jobba på tisdag dessutom slipper man känna allt för mycket stress o fixande då när man jobbar och så.

Nej nu är ja helt slut och trött i skallen sen dagen måste gå o lägga mig nu har nog svårt att ta mig upp på morgonen helt knasigt nog förstår inte på mig ibland varför....

Nåja godnatt med er en ny dag imorn man ska hinna och orka med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0