Investerat dag;)

ja då har man precis kommit hem efter dagen att ha varit tillsammans med Maria (fredde's syster) och inhandlat lite bröllopssaker till bröllopet kring dukningen fick med mig en hel del och fina saker till dukningen och sånt så är alltid kul o bra och ha med sig lite kvinnligt tänkande och smakråd ju så de blir ordentligt inhandlat och fixat inför de hela, kommer bli jätte fint och bra de hela känns super bra! :).

Ska även ikväll beställa några saker kring bröllopet också över internet som sagt men de blir ikväll när jag även ska göra klart de där festhäftet som vi ska ha på middagen/festen ju som syster yster min ska hjälpa till att fixa & göra ska bara maila över det jag hittat och vill ha med så ska hon ordna de helt klart värt mycket att få hjälp med de med ju, lär ju ha en hel del nu ändå sista tiden att göra o fixa klart inför de sista:). hehe

När jag även kom hem så hade freddan varit och investerat oss en ny platt skärm till datorn var riktigt fiin ju och hade rätt bra pris hade väl satt ner den  så nu är de riktigt stor skärm vet inte eller har inte hunnit fråga om de är 17 el 19" tums skärm men stor är den då går då och se ordenligt saker och ting och vad man skriver..haha men men behhövligt var de våran var så riktigt gammal och stenålder...!

Nej nu ska jag fortsätta med mitt gå o käka nå är så hungrig sen man varit iväg och ska även sätta undan de jag inhandlat från idag så ungarna inte tar eller har sönder nå ju, för dom ska ju snart hem så, bara passa på även och njuta av de fina vädret ju! :)

Ha en fortsatt skön & strålande solig och fiin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0