Mycket nytta gjort:)

Ja idag har man då varit duktig och gjort bort en hel del kring bröllopsplaneringen och de idag med, varit först ute en sväng o njutit av de fina vädret förutom blåsten tyvärr som var idag så. Men annars idag under dagen så har jag bara pysslat på en massa med bröllopsplaneringen, har gjort klart bordplaceringen idag och ska skriva ut den sen jätte bra verktyg eller som man kan välja på bröllopstorget att man kan välja hur man ska ha borden och kan fylla i antal personer som sitter vid varje sida & allas namn och de ju så de var suveränt så ska bara skriva ut den sen också så jag man även kan ha en innan man kommer in upphängt nånstans så folket kan även se via den vars folket ska sitta förutom att kolla såklart på placeringskorten som är på borden såklart...hehe:).

Har även idag börjat skriva och ska skriva klart om alla gäster lite kort information om vem alla bjudna gästerna är och vad dom har för anknytning till mig och fredde som ska vara med i festhäftet som syster håller på med. Sen så har jag även skrivit det sista som var att skriva lite fakta och roligt kring oss bägge lite allmänt som också ska vara med i häftet förutom de jag tidigare skickat till syrran som ja vill ha med kan vara kul grej att ha med också så känns skönt det med andra ord.

Nu är de bara vigselprogrammet som är kvar att göra men kan ju inte göras förrän då man träffat prästen och de så man gått igenom vad som kommer vara & psalmer o sånger vi ska ha med och sånt ju.
Längtar tills ja får bröllopssakerna ja beställde till bröllopet i fredags servetter, placeringskorten samt bröllopssåpbubblorna & mina brudskor också och är betalt redan så bara att invänta på att få hämta ut de hela:).

Ska även nog göra upp ett schema för mig o fredde med ungefära tider och så på bröllopsdagen så den är planerad och så så man vet vad och när man ska göra saker o ting så man håller sig i någorlunda i tid o slipper stressa o komma ihåg allt under den stora dagen:).

Annars har dagen varit lugn nu ska jag bara ta de lungt och se lite fotbolls vm & käka lite godis & nå chilinötter fredde köpt hem idag var riktigt söt sugen dessutom första gången på länge kan ja säga har inte alls varken ätit eller känt så sug efter de hela så då spelar de ju ingen roll o unna sig lite gotta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0