Oj så fina dom var

Ja idag fick jag på dagen ett sms att jag har ett paket att hämta nämligen mina skor som hade kommit och var redan betalda så var bara glatt iväg och hämta paketet/skorna med andra ord för att ivrigt pröva och se dom. Skona var verkligen toppen fina och sköna mycket snyggare på en än vad jag anat..haha ;).

Fick även medelande eller över hotmail att dom mottagit min beställning på de saker ja köpte till bröllopsdukningen servetter, placeringskorten med datum och namn och såklart  dom små söta hjärt bröllops såpbubblorflaskorna jag även beställde som gästerna får blåsa en massa efter vigseln och vi står på kyrkotrappen, blir nu och invänta ivrigt tills man får ett medelande sms att hämta ut dom :).

Har även ett paket från halens ja väntar på o hoppas ja innerligt ja hinner få iaf innan vi gifter oss för är nämligen barnens kläder så jag hoppas verkligen att dom kommer snart för vette tusan vad ja gör annars ju!! =(. *Håller tummarna*.

Har idag fortsatt även att göra klart att ha skrivit en liten presentation om alla bjudna gästerna som kommer delta på våran stora dag som ska vara med i festhäftet så folket kan läsa lite om vem alla är och så.
Har även bokat färdigt klippning för både mig och fredde inför bröllopet vilket blir torsdagen innan vi gifter oss d.v.s den 8/7 blir de så är de nyklippt o fint tills den stora dagen. Ska dock bara klippa till luggen för längden behöver ja allt ha kvar till bröllopsfrisyren men fredde ska allt ta o klippa sig och göra de rikigt fint till den stora dagen han behöver verkligen klippa sig men vill ju klippa sig så sent som möjligt då hans hår växer ut så otroligt fort ju..haha.

Har inte nu mycket kvar att göra köpa ett par skor till äldsta pojken Elias, sen köpa nå spray o nå hårfärg så känns skönt att de börjar bli färdigt nu när de allt bara är 3,5 vecka kvar:). Oj oj nu är de nära helt nära ju mer man tänker på de och snart är man gift och heter Oja( fast ja ska ha kvar mitt efternamn som mellan namn vill ha de kvar och tycker de inte passar bara med Oja, och roligt o kul o ha kvar sitt efternamn som mellan namn och ändå bära de vidare till viss del ju) haha.

Nu ikväll har jag dock varit lite onyttig bakade nämligen lite chokladbollar då jag varit så himla söt sugen och ville först baka kladdkaka men hade inga ägg kvar hemma så fick bli chokladbollar men lika gott de men lite onyttigt tyvärr men men blir inte allt för ofta så nångång måste man unna sig ju:).

imorn måste ja ringa o uppdaterna inför arbets inte för att ja tyvärr har så mycket att berätta inte varit nå jobb denna månad att söka, men har fortsatt o jobba extra iaf där ja nu kommer jobba i sommar då jag börjar den 22:a d.v.s nästa tisdag. Var även idag på introduktion där på örnäset rödkallen där vi jobbar typ hade lite genomgång som ja inte egentligen behövde höra som man hört förut men gick mest för att förnya och skriva under deligationspapprerna så man får ge medicin och insulingivning när man jobbar i sommar. Dessutom fick man ju betalt för denna dag så varför inte när man inte gjorde nå speciellt gå 1,5 timma lätt förtjänt o ändå få betalt ju.

nej nu se lite tv får se om vi ska se nån wallander film ikväll!



Kommentarer
Postat av: Stina

Men för guds skull lägg upp en bild på skorna! :) Var inte ego!!:D

2010-06-15 @ 22:56:49
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0