Oj sorry helt glömt bort...

Ja ni får ursäkta om jag varit dålig på skriva men har helt och hållet glömt bort att skriva här på bloggen ju, har haft fullt upp dels med bröllopsplaneringen och saker och ting som kommit som jag beställt och så så man har varit alldels självupptagen men inte så konstigt är ju bara 3 veckor kvar tills bröllopdagen ju:) hehe.

Har fått mina placeringskort & servetter ja beställt med jätte fina tryck och datum med våra namn och datum då vi gifter oss hur fina och perfekta som helst helt super nöjd hade inte kunnat bli bättre:). Beställde även små flaskor med såpbubblorna där som vi ska ha och toastmasters ska dela ut i kyrkan då dom delar ut vigselprogrammet och så :).

Har även idag fått ett sms idag när ja jobbade kväll idag att jag även fått kläderna från Haléns som jag beställt åt barnen som dom ska ha på sig då vi gifter oss och dom är med i kyrkan ju ska fort efter jobbdagen slut imorn  ivrigt hämta dom från utlämningsstället från posten på Ica supermarket i Gammelstad ;).

Har även som sagt idag börjat 1:a dagen på jobbet för sommarn där jag ska jobba i sommar där jag jobbat tidigare, jobbade kväll idag och gick riktigt bra o skönt var de & fick även resten av sommar schemat så var hur bra schema som helst jag fått att jobba i sommar 75% till den 15 aug med lite ledigt då ja önskat och så såklart då vi gifter oss och helgen före så vart toppen hela schemat iaf o är ju ändå ledig där emellan då man jobbar ju:).

Har även fått en massa glada och trevligt nyheter senaste tiden också nämligen folk inom familjen min och så som väntar smått så himla kul o roligt ju att familjen växer o blir större:).

Har bara nu inför bröllopet kvar att köpa spray till brudfrisyren syster ska göra & sen köpa hårfärg till mig och ska väl färga e i början av samma vecka vi ska gifta oss:). Ska även bara hitta nå byxor åt barnen som dom ska ha till skjortorna & väst/kravatten dom ska ha på sig o ett par skor åt äldsta pojken annars har vi nog allt och de känns skönt :).
Färdigt med all alkohol och allt bara att inhandla snacks o sånt som ska vara med med men blir inte att inhandla förän typ dagarna före så är lungt men skönt o ha koll på allt och läget nu ju:).

Fick även på schemat så bra att jag är ledig fredagen dagen före bröllopet och jobbar bara till 12.15 torsdagen innan så vi har gott om tid att fixa och duka och ordna allt i tid före bröllopet då vi troligtvis redan också får nyckeln torsdag kväll så vi kan då redan börja om vi vill för vi får ändå hela fredagen på oss så är ju snällt ut av dom med lokalen ju att man kan få nycklen då redan ju så man slipper stressa allt för mycket och så ju:).

Nej nu sova ska upp imorn o jobba ju ....=)

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0