Återkommer inom kort;)

Japp jag återkommer och skriver mer i bloggen min inom kort har inte orkat och känner att jag inte orkar sitta vid datorn så mycket o så nu efter operationen min blev annat än titthål vart med kniven så känns hemskt mycket mer än förra gången då ja opererade bort gallan/gallblåsan men då var de med titthål. Men operationen gick bra o jag kom hem igår vid 17 tiden & får gå nu på smärtstillande o ska ta bort suturen d.v.s. stygnen på vårdcentralen här i gammelstad om 10 dagar typ.

Nu är de bara vila som gäller för min del får inte anstränga o lyfta eller bära nått så jag kunde tyvärr inte jobba på torsdag & fredag på örnäset som ja skulle ringde dit igår blir ev sjukskriven nästa vecka oxå, stod att man kan förvänta sig att få lyfta o bära som vanligt o känna bättre kring operationsåret o de mellan 2-4 veckor lång tid de känns men men bara lyssna o följa order!.

Tur man har freddan hemma i alla fall för när man inte får lyfta o sånt när man har barnen o så ju.

Ajja återkommer o skriver när ja är piggare o slipper ha sån värk o sådant, för orkar inte sitta nå länge eller så gör bara ont o ännu värre o resa sig upp efter att ha suttit eller legat o vilat huvva så ont o de stramar går som en gammalt tant...haha och svullnaden börjar gå ner vid operationstället lite grann men ännu kvar ser inte klokt ut nästan gravid ser man ju ut med alla dessa förband man har på magen...haha=P

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0