Börjar bli smått stressad..

Är just nu inne i en lite stressperiod förstår inte riktigt varför jag ska vara eller känna så men antar att de är för att jag är en sån person som vill ha ordning och reda och fixat saker o ting i tid och så.
Just nu är de papper som ska skrivas ut och kopieras eftersom jag ska skicka in imorn ansökan till vikarieförmedlingen på sjukhuset om att jobba där och jag hoppas verkligen man kan få in chansen och få jobba där vore så nära och himla skönt och få prova på det ju och göra något helt annato ch lite nytta ut av utbildningen min!;).

Sen så är de bröllopsplanerna såklart som gör mig lite smått stressad mycket som ska kollas upp och fixas ju för fort går ju månderna och som jag sa jag är ju verkligen en person som vill ha fixat och ordnat allt i tid och så men de måste man ju också när man väl planerar inför bröllop men men nå vet ja allt går vägen får ta lite i sänder ju;).

Men just nu så ska jag väl allt ta o fixa och skriva ut papprerna så nått är ute ur världen min så jag slipper känna mig stressad för jag blir bara stressad ut av tanken av att veta att man har saker och ting som ska fixas låter inte ritkigt klokt va?..haha =P.

ska sedan laga lite middag blir goda hemmagjorda köttfärsbiffar och mandelpotatis & sås till himla gott ju och gott blir de också när man ska ha med sig till lunch imorn när man ska jobba.
Ikväll hoppas man i övrigt på vinst för Luleå hockey vore skönt om dom fick fortsätta vinna & ta mer fler 3poängare de behövs ju verkligen så dom håller sig och få vara med i slutspel;).

Ha en bra fortsatt dag & kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Stina

Jo det är himla kul med all planering, men har inte kommit igång riktigt ännu, eller jo det har jag men det är så himla mycket att fixa. Nu blir vårt bröllop 14/8. Vad ska ni har för mat? Behöver lite inspiration... vart ska ni ha festen? Vi ska nog vara på bergnäsgården.

2010-03-02 @ 16:21:22
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0