Bra dag;)

Denna dag har varit riktigt bra har nämligen under dagen när barnen var sista dagen på dagis inför påsklovet dom nu har varit en snabb sväng på stan på kappahl och fyndade mig en ny jätte fiin och vit skön axelbandelslös bh som jag har tänkt ha under min brudklänning blir nog jätte bra och fiint och riktigt bra pris på den också så de är ju toppen och en sak mindre o inhandla o pricka av från listan sin;). Måste försöka hitta nå hårklämmor och de till min brudfrisyr syster min ska göra men ska kolla på internet om de finns nå fina och kunna beställa.

Annars idag har dagen varit rätt lugn och skön faktiskt och börjar kännas allt bättre o bättre nu dag för dag nu efter operationen o kring såret känns bara lite kring stygnen och så lite ibland o när man ska böja sig hastigt ibland men annars bra så de verkar ju lovande o skönt att få ta bort stygnen efter påsken ju;).
Kanske kan då snart ringa till vikaresamordningen och få ordnat en dag för att börja intro på stroke avd på sunderby sjukhus så man kommer igång och får in nån fot där vore ju toppen, väntar ju än på läkarsjukintyget och ser hur länge sjukskrivningen nu det är om de bara är denna vecka kanske;).

Har ikväll fått håret även färgat köpte färg också idag mörkbrunt så lillebrorsans tjej Rebecca gjorde de på mig och vart jätte fint och bra ju så de känns ju toppen och få lite ny och fin färg igen och är verkligen nöjd med att vara mörk brunett också passar mig bra;). Har även fyndat mig ett frisörkit idag som var billigt en frisörsax o en kam & en avtunningssax som kan vara väldigt bra till freddes hår när man klipper och även till mig nu när Aina ska klippa till min lugg som blivit så lång o ohanterlig o ha o göra med så nu har ja den uppe hela tiden.. hehe;).

Ska nu ikväll bara ta de lungt framför tv:n är rätt trött så lika skönt de;). I påsk blir de nog nån dag o fara till Rosvik till mamma o pappas stuga o äta gott o grilla o köra nå skoter;).

Imorn ska vi nog få besök av Hanna och Freja som kommer och hälsar på oss och ska leka med pojkarna våra blir roligt dom lär ju säkert ha en massa kul ihop nu när Liam också vuxit till sig o går o leker omkring en massa nu;).

Ha en forsatt bra kväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0