Jag ser det snöar Jag ser det snöar....

Jag ser det snöar, jag ser det snöar åh vad roligt hurra!(NOT!). Nej inte alls nå vidare kul har ju bara vräkt ner med snö sen igår kväll/natt hur mycket som helst nu ju nu tycker jag de får vara nog och att de räcker och får bli riktigt vår o tina och lite mer soliga dagar tack alldeles för lite ut av det!! ;).
Okej det är säkert jätte kul för barnen och de och speciellt för Elias som är ute så mycket o leker i snön och skottar o skottar o skottar så fort de kommit mer snö en riktig ute människa han...haha =P.

Nej annars har de varit rätt lungt har ju inte kunnat gjort allt för mycket och så nu sen jag opererades utan fått tagit det lungt har ju än lite ömt just på operations stället och när ja böjer mig o lite ont i ryggen för att man säkert gjort nå fel o vridit sig eller nå när man varit så försiktig och så.
Blivit tack o lov ändå bättre men ska nog vara hemma än o ringa min läkare som jag hade i kalix som sa att han skulle fixa läkarintyg åt mig om ja behövde längre än dom 7dagar man har rätt till o vara sjuk utan läkarityg, har ännu som ömt o känns ännu lite hårt kring brocket varit ivägen när man ska göra saker o ting att de stramar lite ibland vid vissa rörelser och så men även att de börjat klia lite granna så de är väl läkning process på gång;).

Måste även ringa till vikariesamordningen imorn i så fall för skulle höra av mig om jag skulle bli fortsatt sjukskriven och få då ev börja veckan efter på intro på stroke avd dom fixat åt mig så de blir ju bra o spännande det o nått att se fram emot ju;).

Har även varit och hämtat min vigselring från Arktis smedjan i fredags oj så fiiin den blev o riktigt nöjd är jag o passade jätte fint ihop med min förlovningsring & blev bra pris på den o graveringen o freddans gravering i samma så det är ju toppen!.

Har annars idag tagit de lungt haft Freddes syster och familj på besök barnen våra lekte på bra ihop ju klart dom är ju kusiner så men kul att dom kom o hälsa på ju. Sen nu har Elias farit på 5- års kalas till Emmy en tjej från hans avd på dagis som han går tillsammans med så roligt o kul för han att gå på kalas;). Köpte en pyssel grej med Hello kitty blåsfärg pennor som man kan blåsa o färglägga med färdiga olika motiv med hellokitty som man kunde med hjälp av blåspennorna färglägga brukar vara kul ju och hello kitty går ju hem hos alla små flickor ju brukar ju vara favorit hos flickor så blev nog bra det;).

Ha en bra fortsatt söndag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0