Lugn och skön dag;)

Ja lördagen har då bara varit lugn och skön. Som sagt som jag skrev tidigare ett inlägg i morse så har vi hela familjen varit på Leos lekland med Aina & patrik och barn mycket trevligt o allra helst kul för barnen ju som har fått lekt tillsammans idag;).

Sedan har de bara varit lungt kom hem och sedan tagit de lungt och sedan gjort middag innan hockey vi skulle hos brorsan och de blev de som var över från igår kebab i pitabröd o sallad o dressing till mycket gott de ju men blev för mycket för magen min fick nämligen som vanligt då och då jag får svin ont i bråcket mitt och inte kul när man väl får så som jag fick de. Har blivit så hemskt känslig med bråcket även när man äter lite fetare mat och kebabkött och de är ju iofs inte de fettsnålaste maten direkt... Men ajja efter matchen så gick de över som skönt och tur är!! :).

Ja ikväll blir de då bara lugna puckar att sitta framför tv:n och se nått som är ikväll eller se på nån film annars om de inte är nå bra ikväll, i vilket fall är man bara nöjd och ta de lungt när man väl är ledig så bara passa på och njuta med andra ord! :)

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0