Mycket positivt;)

Ja dagen har varit mycket tidig som vanligt men man har ju fått sova i alla fall i natt Elias verkar då ha frisknat till och blivit kvitt den dära hemska och eländiga magsjukan har då sovit hela natten och varit pigg sen igår em så det verkar ju lovande, han ska då få gå på dagis imorgon både han och Liam om inget annat inträffar;).

Dagen i övrigt har varit riktigt skönt varit ute med bägge barnen en hel del idag medans freddan och lillebrorsan danne varit och försökt skruva och få igång freddans skoter men tyvärr utan att lyckas, börjar bli enormt grymt less på denna skoter! :(.
Jag har även passat på att klippa freddan idag de behövdes verkligen herregud vad håret hade växt på ca 3 månader var ju helt otroligt så enorm och tjock hårväxt han har på skallen behöver då inte vara orolig att inte ha nå hår eller tappa de för han har då precis som Elias nog fått ut av han själv tjockt och enormt mycket hår som växer dessutom ut på nolltid..haha;). Klippte ju Elias igår så han är också nyfriserad honoms hår var riktigt långt de också så de är skönt att ha gjort de så vi har han lika stilig som pappa sin!! ;).

Varit en sväng på Ö&B idag freddan skulle köpa nån ny deo där dom har billigt men blev tyvärr resultat när dom har så mycket billigt att köpa med oss hem lite fika och annat gotta till hockey matchen som vi ska se ikväll får verkligen hoppas Luleå vinner nu dessa få matcher som är kvar! :).

Jag har även fått en bekräftelse via mejlen att dom tagit emot min ansökan på sunderbyn sjukhus ang den dära tjänsten jag sökte på IVA 72 % natt så nu är de bara vänta och se har ju iofs och sökt sommarjobb och att börja vikariera där så får hoppas man får svar på nått snart ut av de, fast tjänsten var ju ändå in i april sista ansökningsdatumet:).
Freddan fick idag ett härligt o positivt samtal från SSAB han har ju sökt sommarjobb dit i sommar och kunna jobba mesta dels i sommar och inom de mesta inge specifikt område där då utan kan tänka sig de mesta och så men då var de inom de han är inom rörmokare branchen som han ska få komma på intervju den 16/3 så är ju lovande hoppas han får de skulle verkligen vara guldvärt för oss här hemma han vill ju verkligen få nå jobb och där på SSAB och inom rörbranchen där han är utbildad som vore ju perfekt! ;).

Dessutom så var de jag som hjälpte att skriva de personliga brevet hans så då måste det varit bra och intressant skrivet med andra ord har ju även blivit själv ringd eftersom jag sökt själv jobb som ja sagt tidigare i sommar i boden som dom var intresserad ut av mig att ja skulle komma på arbetsintervju så man har nog lärt sig och blivit rätt haj med att skriva och få till det bra med sina ansökningar/personliga brev man skrivit senaste tiden får hoppas de räcker o låter lovande till sunderbyn o får höra nå därifrån ju;).

Nej nu ska jag gå och laga lite middag och de innan de blir ikväll att åka och se Luleå matchen och sen softa med älsklingen framför tv:n och ev se nån film o gotta sig lite till de;).

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag jobbar nu inom restaurang och hotell. Är i grunden utbildad kock men har mest jobbat i servering och hotellreception.

Jag har tänkt bli målare då jag blir stor.. :)

2010-03-10 @ 15:08:34
URL: http://lillstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0