Tidig morgon

Ja idag började dagen med att man blev uppväkt tidigt imorse för jag hade glömt att stoppa ljudet på ljudlös över natten som jag annars brukar göra, de var nämligen vikarieförmedlingen inom kommunen som ringde för att höra om ja hade möjlighet att jobba i helgen dom hade behov på örnäsets hemtjänst där ja annars jobbat en hel del tidigare ju.
Men jag sa att de går inte dels för att jag är ju ensam med barnen när freddan är iväg och sen så är ja inte så pigg kroppsligt ännu just asså från magsjukan mår ja bra men är lite yr ibland och får inte i mig nå vidare mycket mat även om ja är lite sugen och så så säger de direkt stopp mätt efter några tuggor eller en macka knappt och detta gör ju säkert att ja inte orkar så mycket och blir lite yr och så jobbigt är de men vet inte vad man ska göra försöker iaf dricka mkt vatten nu så man inte blir helt uttorkad och får vätskebrist i alla fall.
Magsäcken min måste ha krympt ordentligt nu har ju gått ner 2kg sen magsjukan o står än kvar på de i morse och så vilket är skönt o bra men inge vidare när man inte får i sig nå mycket till mat!.

Annars idag har ja inga direkta planer på vad man ska hitta på utan de får vi se och ta de som de kommer och så nånting brukar man ju alltid hitta på och så ju, skönt i alla fall att freddan kommer hem imorgon så man får lite hjälp här hemma i alla fall och lite sällskap för nå är de rätt trist o vara ensam just över helgen och så men men allt går ju:).

Ha en bra Lördag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0