Bättre sent än aldrig ;P

Ja då tar man väl tar och skriver här när ja lika var in för att kika på bloggen och ser att jag inte skrivit på väldigt länge ser jag och passa på nu när jag har tid! :).

Ja tror inte de hänt så mycket sen sist jag skrivit, man jobbar på för fullt jag och gubben jag fick förlängt på malmuddsgården fast på avd brevid än där ja varit tidigare så vi fick 3v framåt och sen blir de väl över jul och nyår också som de lät som ja hörde sist så, men man får ju hoppas man får nå hyfsat bra schema över jul och nyår många som bara vill vara lediga och när vi är 3 som jobbar just som extra med en viss person där på avd så blir de ju lite svårare att få ledigt helt och så men ja hoppas bara man slipper julaftonskväll iaf.

Har även varit hemma nån dag här med Liam då han har haft ögoninflammation och och så långdragen och så så man fått varit hemma med han. Igår hade jag även lite otur att jag ramlat och slog mig i svanskotan och baki ryggen på mamma och pappas bro när ja skulle gå ut och rasta mormors lilla hundvalp som mamma har hand om tills den blir lite bättre med rumsrenheten. Huvva så hemskt och ont de gjorde och är ännu har ännu känningar från igår helt hemskt känndes alldeles svullet och ont när man gick o satt och så bara malde på men idag maler de inte riktigt på på samma sätt bara om ja gjort nå speciellt o gått mycket kan de börja, men jobbigt ibland o böja sig ner och ta sig upp för då känns de rätt mycket tyvärr....

Har även varit idag till tandläkarn då jag hade tid idag för att rycka ut min visdomstand som jag hade hål i var tydligen rätt stort hål så var inte lönt o laga och sen så var de så på kanten hålet var in mot en annan tand så de var inte lönt o laga brukar vara svår lagat och inte bli bra och risk kanske för nytt hål sa tandläkarn min och visdoms tänderna har ju oftast inte nån funktion eller behöver vara där brukar bara vara till besvär så lika bra och rycka ut den då.
Får se om man känner nått då i em/kväll då man ska jobba hoppas inte för då blir de jobbigt o både ha värk från de och från svanskotan då ja ramla ingen rolig kväll då med andra ord.....

Usch så kallt det är idag även då ja skulle gå och lämna barnen på dagis har inte alls nån lust att gå ut i denna kyla men som tur är har man ju inne jobb och de enda man är ute är till o från bussen ju :).

Nej nu ska jag allt ta och vila mig lite innan jobbet kallar och man ska gå ut i kylan brrrr..... så kallt! =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0