Arbetsskadad?

Ja man kan ju fråga sig själv anf rubriken om man är arbetsskadad eller vad, är så sjukt rastlös och hur tråkigt som helst ju nu när man väl är ledig 2 dagar ju ska man ju njuta och bara ta de lungt, men det kan tydligen inte jag måste ju med andra ord vara arbetsskadad då man är van och vara i farten och tycka de är skönt o vara i farten och göra saker och ting än  bara sitta rakt upp och ner.. hahaha ;P.

Nåja förmiddagen har varit allt annat än full fart här hemma har absolute inte gjort nått alls då barnen också är på dagis, tror jag har för dålig insperation för att orka göra nått men ska nog göra en inpuls grej imorn nämligen fara in till stan o klippa mig så less på bara ha håret som jag har nu vill ha nån ny frisyr o nå annat så kanske man blir lite mer uppåt och lite mer glad och allt känns på topp igen, kan säga att allt annat har senaste tiden känns som de nu.....

Har så mycket drömmar och vilja som jag tror tar ner mig ibland har för mycket mål och drömmar och höga krav och sånt som gör de för vissa dagar kan verkligen kännas tunga och hur trista o jobbiga som helst och då är allt bara bläää och piss hemskt men sant faktiskt............

Har en sån önskan just nu också men den har inte min stora kärlek just nu heller vilket känns trist då man har en annan vilja och hopp ju nåja blir väl inom framtiden har ju all tid på oss men känner själv verkligen att ja skulle vilja ha det nu snart och göra bort när man är är ung & så, så man senare i framtiden kan satsa på annat och göra en massa annat kul !! =) hahaha

Nåja ursäkta detta tråkiga inlägg men har inte så mycket att skriva eller insperation just nu..hahaha!

Nåja ha de gött allt folk!! :)

Kommentarer
Postat av: aina

antar att d är en bebis du syftar på;)? övertala, övertala:)

2010-10-26 @ 18:41:47
URL: http://ainaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0