En nästan toppen ledig dag! =)

Ja denna ännu lediga dag har varit nästan bra, tanken var iaf att jag skulle åka in till stan och klippa mig på ett nytt ställe ajg hört bra om och som är billiga och bra på klippa så tänkte testa men var tyvärr fullbokat idag så bir att fara in imorn kl 10 fick jag tid för en klippnnig så det känns skönt och efterlängtat, ska göra nå nytt nu tror jag så less på hur man har de nu och haft de senaste gångerna man klippt sig men vet inte om ja helt ska klippa mycket på längden o korthår eller om ja ska göra nå annat fint med lite längd iaf får se och höra om dom har nå tips eller insperation i från nån tidning kanske ;).

Fick i alla fall en mycket god & trevlig lunch på mat och prat med Aina som jag hade bestämt träff med innan jag for och klippte mig var mycket trevligt o gott som sagt alltid kul o träffas o surras över en god lunch och utan barn ibland också så man kan prata i lugn och ro och kunna koncentrera sig när man pratat än att behöva passa ugnarna som lever om o busar... haha!! :).

 Har nyligen kommit hem från stan och varit och hämtat hem barnen från dagis så nu blir det bara att betala tråkiga räkningar som ska betalas och sen bara ta de lungt innan de blir som vanligt att göra middag, tänk om man slapp laga alla dessa middagar att någon annan kunde göra åt en är så himla less just nu på laga mat och har ingen insperation alls just nu så tyvärr... =(.

Ska ikväll ta och prata med gumman min karro och nicklas över skype ska bli lika trevligt som vanligt att höras vid ju och höra hur dom har och haft det ju, saknar dom enormt mycket vill ta mig dit ner och hälsa på och få se hur dom bor och har de och dessutom få lite semester och komma iväg men hur ska man hinna de då man måste jobba!!? =(.

Nej nu ska jag ta tag o göra undan o betala undan dom hära sura tråkiga räkningarna man har varje månad tyvärr som man aldrig kommer undan..

Ha en fortsatt bra Onsdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0